اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک اسلایدی مناسب فضای کوچک و کم عمق است. درب اتوماتیک اسلایدی با توجه به کم هزینه بودن و عدم نیاز به تعویض به صرفه است.
در هنگام ساخت پروژه های ساختمانی باید درب مناسب برای آن طراحی شود. یکی از گزینه های مناسب, انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی است. فروش درب های اتوماتیک از هر مدلی که باشد خیلی صرفه جویی اقتصادی نسبت به درب های قدیمی و سنتی دارد. به این نکته باید توجه کرد که تنها نباید به هزینه اولیه توجه کنیم.

درب اتوماتیک

موارد استفاده از درب های اتوماتیک اسلایدی
درب اسلایدی اتوماتیکبه طور تقریبی می توان گفت که در ایران تا پنج سال آینده تمامی فروشگاه ها و مغازه ها دارای درب های اتوماتیک و یا کرکره برقی می شوند. در این مقاله به بررسی یکی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای، درب اسلایدی، مزایا و موارد استفاده از آن پرداخته شده است.

ساز و کار درب های اتوماتیک اسلایدی
درب ها ی اسلایدی روی یک ریل و به صورت کشویی ساخته شدست. این درب ها کاملا بدون صدا هستند. درب های اتوماتیک اسلایدی در مدل ها و عرض های متفاوت عرضه می شوند.

درب اتوماتیک

امکانات درب اسلایدی اتوماتیک
این درب ها می توانند در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار گیرند. درب اسلایدی بسته به نوع کاربرد و حجم افرادی که از آن عبور می کنند، تغییر سایز می دهند. به عنوان مثال یک درب اتوماتیک، می تواند از 4 لت یا 6 لت ساخته شود. یعنی امکان تغییر سایز در این درب ها وجود دارد. بسته به انتظارات مشتری بهترین مدل آن هم سو با فضا و نیازها توصیه خواهد شد.

انعطاف پذیری این درب ها، دسترسی آسان بدون تماس مستقیم دست، هزینه مناسب نصب و عایق انرژی بودن آن، آن را به ایده آل ترین درب های ساختمانی تبدیل کرده است.

نصب درهای اتومات اسلایدی
نصب درب های اسلایدی یک پروژه بسیار آسان است و محافظت و نگهداری آن زیاد امری ضروری و حیاتی نیست. این مدل از درب های مدرن طول عمر بالایی دارند و می توان به اندازه ی عمر کل پروژه ی ساختمانی روی آن ها حساب کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>