اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیغه کرکره برقی پلی کربنات معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد. این کرکره برقی ها علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV، در مقایسه با سایر کرکره برقی ها بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت و خرابکاری را دارا و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. با توجه به اینکه هر متر مربع از کرکره برقی شفاف حدوداً 11 کیلوگرم وزن دارد، توصیه می شود این تیغه ها بهمراه موتور ساید مورد استفاده قرار گیرند.

درب اتوماتیک

مواد به کار رفته در تیغه کرکره برقی پلی کربنات
کرکره برقی پلی کربناتاین تیغه ها از مواد پلی کربنات با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای، دودی رنگ، برنز، آبی، مسی رنگ و … ساخته می شوند. کرکره های برقی شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگهای گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آن را به کرکره برقی مات تبدیل نمود.

تیغه های کرکره برقی شفاف با استفاده از لوله های آلومینیومی یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند. جهت کرکره برقی با عرض دهنه کوچک ( حدوداً تا 4 متر) از کرکره برقی شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای ما از اهمیت برخوردار است کرکره برقی شفاف با لوله استیل توصیه می گردد.

درب اتوماتیک

لازم بذکر است تیغه های کرکره برقی شفاف را می توان به صورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود.

مواد اولیه کرکره های برقی شفاف پلی کربنات می باشد که عموماً وارداتی می باشد و یکی از برترین برندهای آن بایر المان می باشد. تیغه های پلی کربنات با ضخامت استاندارد 5mm , 3mm , 2mm و همچنین 3mm با ضخامت 5mm در لبه های بیرونی تولید می شوند. عوامل تأثیر گذار بر قیمت تیغه های پلی کربنات 1- کیفیت و برند مواد اولیه آن 2- ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع آن 3- جنس لوله و یا زوار بین تیغه ها و رنگ آن می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>