اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

این محصول دامنه کاملی از عوامل ایمنی و کنترل موجود، شما را قادر می سازد که راه حل بهینه ای را برای وضعیت و موقعیت تان پیدا کنید. رادار های تخصیص حرکتی یک ورود بدون هیچ گونه تماس با درب اتوماتیک یا دستگیره را فراهم می کند. عوامل کنترل دسترسی دیگر مانند دکمه های فشاری یا کلید های کشیدنی و یا پادری تماسی بر طبق موقعیت می توانند وصل شوند.

به وسیله کلید چند حالته می توانید نحوه فعالیت درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را به صورت های دستی، اتوماتیک باز یک طرف قفل خروج انتخاب کنید.لت های متعارف و مکانیزم ضد برخورد با مانع مطمئن می سازد که یک شخص می تواند به سلامت و بدون خطر از این درب عبور کند. این محصول برای مکان هایی که فضا محدود است نیز مناسب است.

درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک تاشو
درب شیشه ای اتوماتیک تاشودرب اتوماتیک در انواع مختلفی عرضه می شوند که از انواع رایج آن که از لحاظ کاربر هم آسان هستند درب های تاشو فولدینگ یا همان نوع اتوبوسی هستند. درب اتوماتیک فولدینگ (اتوبوسی) folding درب های اتوماتیک تاشو در عرض کم بیشترین باز شوندگی را به محیط عرضه می دارند و سرعت و عملکرد خوبی دارند.

معمولا از این نوع درب برای زمانی که بازشوی دهانه ورودی در کم است اما به بازشوی حداکثری نیاز است استفاده می‌شود و می توان گفت بیشتر از 85 درصد از عرض کل دهانه بازشو مفید واقع می‌شود. درب فولدینگ به لحاظ کاربری آسان و عمومی یکی از انواع رایجی است که استفاده زیادی دارد و معمولا مورد توجه واقع می‌شود.

درب اتوماتیک

موارد استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو
این درب ها معمولا در جاهایی مثل کارخانه ها و مراکز بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و مراکز تجاری و اداره های دولتی و بانک ها و فرودگاه ها کاربرد دارد ساختار درب اتوماتیک شیشه ای تاشو مشابه درب اتوماتیک لولایی است،

اما یکسری تفاوت ها دارند به عنوان مثال هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و آن دو لنگه هم توسط لولا به هم وصل شدند. در ضمن درب اتوماتیک تاشو را می شود به گونه ای طراحی کرد که فقط به یک سمت باز شود، این نوع برای مکانهایی با تردد زیاد و نامحدود مناسب است و حرکتی بسیار نرم و بیصدا دارد.

از خصوصیات دیگر این نوع محصول می توانیم به تنوع در رنگ بندی کاور و فریم ها و شیشه تکجداره و دوجداره اشاره کنیم. صرف نظر از فضای محدود موجود درب اتوماتیک شیشه ای راه حلی مناسب و بی بدیل برای ایجاد بزرگ ترین عرض ورودی می باشد. برای خرید، نصب و راه اندازی درب اتوماتیک تاشو شما می توانید با شرکت درآذین و مشاورین مهندسین ما ارتباط برقرار کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>