اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با گذشت زمان و مکانیزه شدن تمامی امور انسان برای ایجاد راحتی و آسودگی در استفاده از تمامی مواردی که انسان روزانه با ان مواجه است. درب شیشه ای دستی نیز برای استفاده راحت تر افراد و راحتی در تردد و رفت و آمد از درب در مکان ها ی شلوغ و پرتردد درب برقی شیشه ای تولید و روانه بازار شد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای برخی قطعات می باشد که موجب باز و بسته شدن درب بدون نیاز به دست می باشد. برای معرفی درب شیشه ای اتوماتیک این مقاله را مطالعه کنید.

درب اتوماتیک

مهم ترین قطعات درب های شیشه ای

مهم ترین قطعات اپراتور درب شیشه ای برقی، چشمی درب شیشه ای برقی و موتور آن می باشد که در کاکرد دقیق و بدون نقص درب تأثیر بسیار فراوان

دارد. می توان با انجام برخی تنظیمات بر روی اپراتور و موتور زمان باز و بسته شدن درب را تنظیم و رفت و آمد ها را کنترل کرد.

در شیشه ای اتوماتیک با گذر زمان جای خود را در ساختمان ها، فروشگاه ها، ادارات و مراکز تجاری تثبیت کرده اند. کاملاً بدیهی است که شیشه جزئی جدانشدنی از زندگی بشر است پس چه بهتر است که دارای دوام، یکپارچگی در طراحی و عایق صوتی و حرارتی باشند.

درب شیشه ای اتوماتیکبهتر است بدانید ورودی یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در نمای یک ساختمان، فروشگاه و مرکز تجاری است. استفاده از در شیشه ای اتوماتیک علاوه بر راحتی و سهولت مزایای زیادی دیگری دارد که در ادامه به بررسی هرکدام از این مزایا و انواع مختلف دربهای اتوماتیک شیشه ای خواهیم پرداخت. درآذین با تنوع بسیاری که در دربهای اتوماتیک شیشه ای ارائه می دهد، بهترین را برای انتخاب شما فراهم می کند.

درب اتوماتیک شیشه برای جدا کردن محیط از هم می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از راه های مؤثر برای بهینه مصرف کردن انرژی است. با تنظیم اپراتوردرب اتوماتیک شیشه ای، می توان میزان بازشوی لت ها را تغییر داد و همین طور درب اتوماتیک شیشه ای به محل موردنظر زیبایی می بخشد. تفاوت عمده درب اتوماتیک شیشه در سایز و اندازه عرض ورودی ساختمان هست.

درب اتوماتیک

مشخصات و معرفی درب شیشه ای اتوماتیک

  • درب شیشه ای اتوماتیک از 3 قسمت مهم موتور، فرم و شیشه تشکیل می شوند.
  • درب اتوماتیک شیشه درب هایی هستند که به صورت اتوماتیک از طریق کنترل از راه دور باز و بسته می شوند.
  • درب اتوماتیک شیشه می تواند جوابگوی تمامی ادارات و مال های تجاری که پررفت و آمد هستند باشد. نصب در شیشه ای اتوماتیک به یک ضرورت تبدیل شده است.
  • قابلیت اتصال درب شیشه ای اتوماتیک با دستگاه های کنترل هوشمند ساختمان در مواقع اضطراری.

یکی دیگر از مواردی که در نصب درب اتوماتیک شیشه ای مورد توجه قرار می گیرد، معماری ساختمان است که باعث می شود انتخاب ورودی مناسب تأثیر بسزایی در زیبایی بنا داشته باشد و بیننده را محو تماشا کند. پس از انتخاب درب شیشه ای برقی مناسب، باید هزینه و زمان مناسب برای نصب را مورد بررسی قرار داد، بدین ترتیب می توان پروژه نصب موفقی داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>