اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک

در این بخش به شما توضیح داده می‌شود که درب شیشه ای شامل چه مواردی می‌شود. درب شیشه ای اصلی ترین ورودی ساختمان هستند که به وسیله این درب ها تردد از این مکان راحت و آسان می شود.
درب ها اصلی ترین ورودی ساختمان ها هستند که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان، در زیبایی نیز موثرند.

با گذشت و پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی می توانیم به یک سری از پیشنهاد ها و امکانات برسیم که در ادامه توضیح داده می شود. درب شیشه ای دستی که امروزه در نقاط مختلف شهر شاهد رواج روزافزون آنها می باشیم در دو مدل درب شیشه ای دستی لولایی و درب شیشه ای ریلی عرضه می گردد.

ما درب های اتوماتیک کشویی و محصولات و یراق آلات وارداتی پیشنهاد می‌کنیم چون هزینه های مناسب تری به نسبت سایر درب های کشویی دارد. این درب به صورت دستی و کاملا با نیروی انسانی باز و بسته می‌شود. اما در یک سری عملکرد ها و کارهایی انجام می دهد که خود را نسبت به سایر اجرا کننده های دیگر ملموس و متمایز میسازد.

درب اتوماتیک

ویژگی درب های شیشه ای

  • پروفیل ریل فوق العاده قوی و مقاوم در برابر سایش
  • شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد
  • قلطک هایی مقاوم و خاص
  • فوق العاده بی صدا
  • مخفی بودن غلطک ها به داخل اپراتور

درب به عنوان ورودی هر مکانی به عنوان عنصر معرف مکان شناخته می شود که می تواند موجب جذب افراد مختلف به داخل گردد و به نوعی خوشامد گویی را برعهد دارد. استفاده از درب شیشه ای کشویی که دارای شفافیت و سهولت در استفاده می باشد می تواند رفت و آمد را سهولت بخشد.

درب اتوماتیک

روش های نصب درب شیشه ای
درب شیشه ای کشویی را می توان در دو نوع دستی و اتوماتیک نصب نمود. هر کدام از انواع مختلف آن ها خود دارای مزیت های بسیاری می باشند. تنها تفاوت درب شیشه ای کشویی و اتوماتیک در نصب موتور و اپراتور برای درب اتوماتیک می باشد که باز و بست درب به صورت اتوماتیک انجام می شود. نام گذاری درب شیشه ای کشویی به دلیل نحوه باز و بست شدن آن می باشد که به صورت کشویی است.

درب کشویی شیشه ای دستی متشکل از شیشه سکوریت و ریل کشویی می باشد که موجب می شود تا باز و بسته شدن درب به راحتی انجام شود. قیمت درب کشویی شیشه ای دستی را می توان براساس متراژ شیشه مورد استفاده نوع فریم و ریل و سایر قطعات مورد استفاده در نصب درب شیشه ای کشویی تخمین زد.

البته قابل ذکر است که قیمت درب کشویی شیشه ای دستی در مقایسه با مدل اتوماتیک آن از هزینه کمتری برخورد دار می باشد که دلیل عمده آن استفاده از موتور و اتصالات مربوط به آن می باشد. برای بررسی دقیق قیمت درب کشویی شیشه ای و سایر نمونه های اتوماتیک آن می توانید با شرکت درآذین در تماس باشید تا راهنمایی های لازم توسط کارشناسان ما ارائه گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>