اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک

کرکره شفاف برقی یا کرکره برقی پلی کربنات:
کرکره برقی شفاف یک سری مزایایی دارد که می تواند به شما این امکان را بدهد در تصمیم گیری به شما قدرت انتخاب دهد.تفاوت آن در ضخامتش می باشد.

ضخامت این نوع پلی کربنات 2.5 میلی متری و کادر 6 میلی متری می باشد.
دارای فریم و رنگ بندی در شفاف-دودی و برنزی می باشد.
نشکن بوده و مقاوم در برابر ضربه و اشعه خورشید می باشد. همچنین برای روشن بودن فضای پارکینگ در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اصولا کرکره برقی های پلی کربنات به دو شکل تولید می شود: لوله خور و زوار دار.

در نوع لوله خور بهترین و گران قیمت ترین و پرکاربردترین حالت استفاده از لوله استیل پولیش خورده است. ولی گاهی برای اینکه کار ارزان تر تمام شود از لوله های آلومینیوم و آهنی نیز استفاده می شود که چندان توصیه نمی شوند.

درب اتوماتیک

انواع کرکره برقی شفاف با توجه به نوع پلی کربنات

یکی دیگر از مواردی که کرکره های پلی کربنات را از یکدیگر متمایز می کند جنس مواد اولیه آن می باشد، در ادامه به سه مورد از پر مصرف ترین آنها اشاره می نماییم

  • پلی کرنات آلمانی مانند بایر Bayer
  • پلی کربنات کره ای مانند سامسونگ
  • پلی کرنات تولید شده در ایران

کاملا واضح است که قیمت پلی کربنات های بایر آلمان خیلی بالا تر از سامسونگ کره ای و ایرانی می باشد و قیمت ها با اضافه شدن تیغه ها بیشتر هم می شود. البته لازم به ذکر است که بگوییم که فقط جنس آلمانی خوب است باید بگوییم ایرانی و کره ای هم بسیار خوب هستند ولی در زمانی که تیغه های انواع کرکره های برقی شفافسنگین می شوند و ابعاد تیغه زیاد می شود همان جنس آلمانی باید استفاده شود !!!!

نکته: بعد از اینکه مواد اولیه های آلمانی تولید شد دیگر نمی توان تشخیص داد که آلمانی است یا کره ای و یا ایرانی. و فقط باید در این فضا اعتماد مشتری و مجری بین هم باشد چون تشخیص آن ها اصلا معلوم نیست و میسر نمی شود.

درب اتوماتیک

عوامل تأثیر گذار بر قیمت کرکره برقی شفاف

اولین و مهم ترین عامل تأثیر گذار، مدل و برندینگی که ضخامت و جنس پلی کربنات را تشکیل می دهد و همچنین سنگینی تیغه هایی که در یک کرکره برقی پلی کربنات به کار برده می شود هم تأثیر گذار خواهد بود.عواملی که گفته شد اصلی ها بودند و لی در قسمتی دیگر می توانیم به لوله های که پلی کربنات ها را به هم متصل می کند که از دو جنس مهم می توانیم به آلومینیومی و استیل اشاره بکنیم

  1. نوع و برند مواد اولیه استفاده شده
  2. ضخامت تیغه و وزن آن در متر مربع
  3. نوع اتصال - لوله استیل، زوار آلومینیوم و…
  4. رنگ تیغه های کرکره پلی کربنات شفاف

تیغه های کرکره برقی معمولا با استفاده از رنگ ها و قاب های زیادی ممکن می شود که شما می توانید با هر رنگی که می خواهید با نمای ساختمان و یا برای اضافه کردن نشوته و یا لوگو بر روی کرکره خود نصب بکنید، کرکره برقی قابلیت های زیادی در رنگبندی و نوع کرکره برقی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>