اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک

کرکره برقی در چند سال اخیر جایگزین مواردی از قبیل کرکره های سنتی و قدیمی مانند لانه زنبوری و کرکره های فلزی و شیار دار شده است و امروزه اکثرا از این قابلیت در بسیاری از فروشگاه های تجاری استفاده می‌کنند. برای انتخاب کرکره برقی مغازه ای این مقاله را مطالعه کنید.

یکی دیگر از دلایل جایگزینی این است که به شما این موضوع را اثبات می‌کند که دیگر نیازی به نیروی انسانی نیست که شما این مدل کرکره ها را بالا پایین بکنید. با گذشت زمان این کرکره سفت و سخت نمی‌شود. نیاز به روغنکاری ندارد و اینکه این درب ها اصلا آلودگی صوتی ندارد. ولی کرکره های قدیمی و سنتی با بالا و پایین کردن کرکره بسیار آلودگی صوتی ایجاد می‌کرد و باعث عذاب دیگران و خود صاحب فروشگاه میشد..

درب اتوماتیک

موارد مهم در انتخاب انواع کرکره برقی مغازه

  1. تیغه های کرکره برقی مغازه
  2. موتور کرکره برقی مدل مغازه

کرکره برقی مغازهدر بخش اول باید این موضوع را توضیح بدهیم که در کرکره برقی تیغه ها بسیار مهم هستند. چون باعث بالا رفتن امنیت مغازه و نگه داری انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می‌شود.

درب اتوماتیک

نکاتی برای انتخاب کرکره برقی مغازه ای

  • شکل و زیبایی ظاهری تیغه
  • امینت
  • صدای تیغه ها
  • قیمت های تیغه

شکل ظاهری تیغه:
جمعا تیغه کرکره به دو شکل آلومینیوم و پلی کربنات است، و هر دو برای مغازه ها قابل استفاده می باشند. انتخاب نوع تیغه، به شرایط و نوع کسب و کار در مغازه نیز وابسته است.

امنیت:
در گذشته کرکره های مغازه به صورت دستی بالا و پایین می شد، و از امنیت کمی برخردار بود. می توان گفت که برای یک مغازه دار، وجود امنیت و داشتن آرامش در محیط کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. ولی امنیت انواع مختلف تیغه چندان تفاوتی با هم ندارد.

درب اتوماتیک

نکته:
در مغازه هایی که دارای گاوصندوق با حجم بالای پول هستند، نظیر طلافروشی، صرافی و بانک، طبق دستور پلیس باید از کرکره های پلی کربنات استفاده شود تا درصورتی که سارقین در مغازه یا فروشگاه شما ورود بکنند، نیروهای انتظامی با دیدن آنها بتواند از مغازه و شرح حال آن با خبر بشود. شمایی که صاحب مغازه یا فروشگاه هستید می توانید برای امنیت بیشتر حتما به پایین انواع کرکره برقی مغازه جا قفلی فولادی نصب کنید. برای جلوگیری از دستکاری و سرقت و همچنین برای امنیت بیشتر باید ریل و قوطی کرکره برقی را داخل کار نصب شود و در نما کرکره راه اندازی نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>