اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آینه

صادرات آینه:
بیشتر آینه ها با افزودن روکش بازتابنده به یک شیشه ساخته می شوند. در بیشتر آینه ها این صفحه به دلیل آسانی ساخت، شفافیت، سختی، و توانایی داشتن رویهٔ صاف، شیشه است. روکش بازتابنده معمولاً به پشت آینه افزوده می شود تا از فرسایش و آسیب های ناگهانی در پناه بماند.

تولیدکنندگان ایرانی فعال در بازار آینه و شیشه با هدف تجاری سازی و توسعه فعالیت ها در بازار جهانی، به فناوری های نوین توجه ویژه ای دارند.

یکی از مواردی که توانسته میزان رقابت پذیری تولیدکنندگان ایرانی در صنعت آینه را افزایش داده و آن ها را قادر به تولید این محصول با کیفیت بالا نماید، دستیابی به فناوری استفاده از پوشش های چندمنظوره جذب و ذخیره گرما است که در حال حاضر در 15 نقطه از کشور، تولید و تجاری سازی شده و به کشورهای مختلف در چهار قاره آفریقا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا صادر می گردد.

از دیگر دلایل افزایش صادرات آینه و شیشه در ایران، می توان به هزینه های تولید پایین تر در مقایسه با دیگر کشورها و به ویژه اروپا اشاره نمود که در نهایت به قیمت تمام شده کمتر محصولات در بازار جهانی انجامیده است.

علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی مناسب برای تأمین تقاضای کشورهای آسیایی و آفریقایی، از دیگر مواردی است که رقابت پذیری تولیدکنندگان ایرانی این صنعت را افزایش داده است.

آینه (Mirror) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره 7009 شناخته می شود.

لازم به ذکر است که همه ی محصولات را به طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط به کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال 2018 میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.
تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

آینه

آمار صادرات آینه:

  • هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.
  • رقم کل صادرات: 6,917,060,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 4 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 7 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور وارد کننده: 5,500 KM.

آینه


آمار واردات آینه:

  • هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.
  • رقم کل واردات: 6,957,184,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 5 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 2 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور صادر کننده: KM 5,668.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات این محصول از جمهوری اسلامی ایران را کشورهای افغانستان، چین و ترکمنستان دارا هستند.

جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با ارمنستان دارد. بازار انگلیس بیشترین ظرفیت تقاضا را برای کالای ذکر شده دارد.

چین بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش 1٫2 میلیون دلار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>