اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک

امروزه درب اتوماتیک یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که درب اتوماتیک پارکینگ خانه ها، ادارات، سازمان ها، انبارها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد این وسیله از مدل ها و برندهای متنوعی در بازار موجود می باشد.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک BFT
بهترین برندهای خارجی درب اتوماتیک است. که کیفیت بالای قطعات آن و ظرافت فوق العاده در طراحی و ساخت، آن را تبدیل به یکی از ویژه ترین محصولات کرده است، جک اتوماتیک BFT ایتالیا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع جک های بازویی ( هیدرولیک و الکترومکانیک) و انواع جک های ریلی (کشویی) می باشد که با داشتن بیشترین تنوع تولید در ساختار انواع جک هیدرولیک، دارای طیف گسترده ای از این نوع محصول برای انواع درب های پارکینگ می باشد. جک درب اتوماتیک پارکینگ BFT از اواخر دهه 70 شمسی وارد بازار ایران گشته و این حضور موفق را از محصولات بسیار عالی که دارای کیفیت بالا و طول عمر زیاد دارد می باشد.BFT که توانسته با تولید و عرضه انواع محصولات خود با بهترین کیفیت، اعتبار بالایی را در بازار جهان و ایران به دست آورد.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک Faac
بی شک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین برندهای خارجی درب اتوماتیک فعال در عرصه جک درب پارکینگ می باشد و Faac تولید کننده ی جک بازویی، جک ریلی و راهبند ایتالیایی است هدف این شرکت تولید محصول قابل اعتماد ترین و امن ترین و با عمر طولانی است که تا امروز موفق بوده است. از خوش نام ترین و پر کاربرد ترین جک ها در بازار می باشد. هدف این شرکت تولید محصول قابل اعتماد ترین و امن ترین و با عمر طولانی است که تا امروز موفق بوده است. حضور درب اتوماتیک فک در ایران نیز باعث یک تحول در ارائه خدمات توسط شرکت های فعال در این زمینه گردید. از تنوع محصول در مورد راهبند اتوماتیک و درب شیشه ای فک نیز نباید غافل شوید زیرا در نوع خود یکی از بهترین های موجود در بازار ایران می باشد.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک V2
V2 جزو بهترین برندهای خارجی درب اتوماتیک می باشد. در سال 1980 در ایتالیا تأسیس شد. در آغاز V2 با ایده های کوچک در زمینه، فعالیت های الکترونیکی کار خود را شروع کرد. با گذشت زمان و ارائه محصولات با کیفیت توسط این شرکت و اطمینان مشتریان به این برند، V2 توانسته که امروزه محصولات بیشتر و با کیفیت تری به بازار عرضه کند.این شرکت با استفاده از فناوری روز و نیز گروه تحقیق و توسعه قدرتمند و با همراهی متخصصان حرفه ای و کارشناسان، توانسته اند بهترین محصول را با بالاترین کیفیت عرضه کنند و شرکت سازنده این محصول، برندی شناخته شده و محبوب در بین خریداران و مشتریان است. از کیفیت خوب جک v2 که دارای یک برد الکترونیکی کامل است که از قابلیت های بسیار متنوع و پیشرفته برخوردار می باشد و جک های بازویی آن نیز دارای استقامت خوبی است.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک بلانکو
تحت لیسانس بلانکو اسپانیا بوده که در کشور چین تولید می شود که یکی از قابل اطمینان ترین و یکی از قدیمی ترین برندهای خارجی درب اتوماتیک موجود در بازار می باشد. پیشینه کمپانی بلانکو و گارانتی بالای این شرکت آن را از سایرجک های دیگر خود متمایز کرده است.با عملکردی منحصر به فرد مناسب برای درب های اتوماتیک لولایی دو لنگه برای محیط های مسکونی و اداری طراحی گردیده است.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک پروتکو
کمپانی پروتکو ایتالیا دارای سابقه درخشان در برندهای خارجی درب اتوماتیک در ایران بوده که با کیفیت بالای محصولات به همراه طراحی زیبا توانسته نام خود را در کشور ایران جا بی اندازد. کمپانی پروتکو را می توان جزو اولین برندهای خارجی درب اتوماتیک وارداتی به ایران دانست که در همان دوره ی ورود اعتماد بسیار مشتریان خود را جلب کرد و خدمات و کاربری آسان و بی نظیری را در اختیار آن ها قرار داده این شرکت با سابقه بیش از 40 سال در زمینه تولید جک درب پارکینگ، کرکره برقی و راهبند و… توانسته نام محصولات خود را با دوام و کیفیت خوب معرفی کند. مدلهای مختلف این برند جزو پر فروشترین ها در ایران می باشد که به دلیل سادگی نصب و کارایی مناسب محبوبیت فراوانی نیز دارد.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک Life
جک درب پارکینگ لایف life یکی از قوی ترین، قدیمی ترین و معتبرترین برندهای خارجی درب اتوماتیک می باشد که با توجه به کیفیت بسیار بالای خود توانسته بازار بسیار خوبی را در بین مخاطبان خاص خود به دست بیاورد. لایف یک کمپانی ایتالیایی متخصص در تولید انواع جک پارکینگی است. این کمپانی، علاوه بر کیفیت و کارایی دستگاه های تولیدی خود، به زیبایی ظاهری آن ها نیز توجه زیادی نموده است. جک درب اتوماتیک لایف قیمت پایینی ندارد اما اگر به این موضوع منطقی فکر کنیم می توان گفت که یکبار خریدن این محصول بهتر از خرید محصول ارزان قیمت که ( نیاز به خدمات بیشتری دارد) به صرفه تر است.با تولید محصولات بسیار با کیفیت سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک Genius
در واقع زیرمجموعه کمپانی بزرگ فک ایتالیا است که به دلیل تعامل با این شرکت بخش های بسیاری از این دربازکن بی نظیر، همان قطعات جک فک باشند، مانند مدار فرمان، ماردون و تمامی اجزاء داخلی این دستگاه نیز از فناوری برند برتر فک ایتالیا استفاده می کند استفاده از کیفیت خوب و خلاقیت در طراحی از مشخصه های این جک پارکینگی جنیوس می باشد. مدت کمی است این جک ایتالیایی وارد بازار ایران شده است، در طی این مدت با کیفیت و کارایی بالا در بین برندهای خارجی درب اتوماتیک، نظر بسیاری از کسانی که قصد خرید جک برقی را دارند به خود جلب نموده است از نظر فناوری ساخت دقیقا منطبق با برند فک می باشد چرا که این برند در زمان ساخت از تمامی مراحل ساخت جک های برقی فک استفاده کرده است.

درب اتوماتیک

جک درب اتوماتیک Somfy
یکی از بهترین انواع برندهای خارجی درب اتوماتیک در دنیا به شمار می رود. این جک که توسط شرکت فرانسوی طراحی و تولید شده است. یکی از بهترین انواع درب اتوماتیک پارکینگی با خصوصیاتی ویژه به شمار می آید. می تواند. یکی از بهترین انواع جک برقی با خصوصیاتی خاص باشد.می تواند یکی از بهترین انواع جک برقی با خصوصیاتی خاص باشد

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>