اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

اقتصاد و منابع مالی و درآمدی مالدیو:
وضعیت تولید ناخالص داخلی در کشور مالدیو به 5.27 میلیارد دلار رسیده است که رقم بالایی است. نرخ بیکاری در این کشور 6.10 درصد ارزیابی شده است. در بررسی های صورت گرفته در مسیر صادراتی کشور مالدیو، بیشترین صادرات به کشور تایلند صورت گرفته است.

صادرات ماهی به انگلیس و سریلانکا در رتبه های بعدی قرار دارد. همینطور محصولات صادراتی زیادی از این کشور به الجزایر نیز دیده می شود که به شکل موازی در روند اقتصادی تأثیرگذاشته است.

واردات از دیگر بخش های اقتصادی کشور مالدیو محسوب می شود، محصولات وارداتی کشور مالدیو بیشتر شامل نفت و مشتقات آن است و البته که میزان زیادی پوشاک از امارت متحده عربی به این کشور وارد می‌شود.

وضعیت تولید ناخالص داخلی در کشور مالدیو به 5.27 میلیارد دلار رسیده است که رقم بالایی است. نرخ بیکاری در این کشور 6.10 درصد ارزیابی شده است. در بررسی‌های صورت گرفته در مسیر صادراتی کشور مالدیو، بیشترین صادرات به کشور تایلند صورت گرفته است.

صادرات ماهی به انگلیس و سریلانکا در رتبه‌های بعدی قرار دارد. همینطور محصولات صادراتی زیادی از این کشور به الجزایر نیز دیده می‌شود که به شکل موازی در روند اقتصادی تأثیرگذاشته است.

واردات از دیگر بخش های اقتصادی کشور مالدیو محسوب می‌شود، محصولات وارداتی کشور مالدیو بیشتر شامل نفت و مشتقات آن است و البته که میزان زیادی پوشاک از امارت متحده عربی به این کشور وارد می‌شود.

واردات پوشاک بخش مهمی از صادرات کشور مالدیو را به خود اختصاص می‌دهد. محصولات روغن گیاهی از کشور هند به کشور مالدیو وارد می‌شود، روغن‌های گیاهی هم برای درمان‌های پزشکی و هم برای خوراک استفاده می‌شود. به طور کلی محصولات وارداتی کشور مالدیو در سال‌های اخیر در رده بندی‌های اقتصادی و تجاری پیشرفت داشته‌اند.

ارزیابی مواد غذایی در این کشور بر اساس مواد اولیه و ارگانیک بودن آن بررسی می شود. از دیگر محصولاتی که در اقتصاد کشور مالدیو تأثیر گذار بوده است کشتی است زیرا از کشور سنگاپور و مالزی به کشور مالدیو کشتی وارد می شود.

پوشاک از بخش‌های مهم مالی کشور مالدیو است. میزان امید به زندگی در کشور مالدیو برای بانوان بیشتر از مردان است.

رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های مالدیو:
نرخ رشد تولید ناخالص داخلی سرانه در کشور مالدیو به میزان 7.60 درصد ارزیابی شده است. تولید ناخالص داخلی از ساخت در کشور مالدیو 1238.00 میلیون روپیه و میزان تولید ناخالص داخلی از اداره امور عمومی 5169.00 میلیون روپیه ارزیابی شده است.

وضعیت تولید ناخالص داخلی از خدمات در این کشور به میزان 49265.00 میلیون روپیه است. میزان تولید ناخالص داخلی از حمل و نقل عمومی نیز در کشور مالدیو 3935.00 میلیون روپیه ارزیابی شده است.

سرعت اینترنت در کشور مالدیو به 3763.46 KBps رسیده است. IP آدرس ها در کشور مالدیو 24100.00 است. آسانی کسب و کار در کشور مالدیو به میزان 139.00 است. شاخص های فساد مالی در کشور مالدیو به طور کلی به میزان 31.00 امتیاز دارد. رتبه های فساد مالی در کشور مالدیو به ارزش 124.00 درصد ارزیابی شده است.

وضعیت تولید ناخالص داخلی در این کشور بر اساس PPP 13611.00 دلار ارزیابی شده است. تولید ناخالص داخلی به قیمت‌های ثابت به میزان 69993.60 میلیون روپیه برآورد شده است. وضعیت تولید ناخالص داخلی از کشاورزی در این کشور به 3302.00 میلیون روپیه رسیده است.

موازنه‌های تجاری در کشور مالدیو به طور کلی روند منفی داشته است. وضعیت حساب جاری در این کشور 860.10- میلیون دلار ارزیابی شده است. صادرات و واردات در کشور مالدیو به ترتیب 34.30 میلیون دلار و 250.10 میلیون دلار ارزیابی شده ان

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>