اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد شیشه رنگی

ویژگی شیشه رنگی

شیشه های رنگی تأثیر قابل توجه ای را در دریافت نور و انرژی داشته به این گونه که هم از از امواج گسیل شده که دارای طول موج بالا بوده، به داخل جلوگیری می کنند و هم اینکه در عبور انرژی در محدوده مرئی جلوگیری می کند.

در ساخت شیشه های رنگی که در گذشته صورت می گرفت به این نکته توجه نداشتند که طیف های نوری فرابنفش و فروسرخی که در شیشه های رنگی بکار گرفته می شد با حساسیت بینایی انسان ها سازگار نبود. که جلوه آن را به وفور می توان دید که نمونه ی آن تاریک بودن مکان های سنتی که از شیشه های رنگی در طراحی ساختمان ها بکار می گرفتند.

ساختار شیشه

اما امروزه با در نظر گرفتن تنوع های که در شیشه های رنگی وجود دارد می توان طیف های متعددی را در نما ها بکار برد به گونه ای که با حساسیت های چشمی نیز مطابقت داشته و همچنین از تاریک بودن فضا نیز دور باشند.

برای کمتر کردن میزان گسیل دهندگی شیشه های رنگی، از مواد و پوشش های در شیشه های رنگی به کار می برند که در صورت تابیدن نور آفتاب و گرم شدن آن که موجب گسیل شدن گرما به داخل می شود و از بازتاب آن جلوگیری کند.

از این رو می توان پی برد که شیشه های رنگی برای مناطق سرد سیر بسیار مناسب بوده و می توان بیشترین بهره را از انرژی خورشید گرفت.شیشه های رنگی که با فرهنگ و اقلیم آب و هوای مطابقت داشته در اکثر مناطق کشور می توان استفاده کرد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی مناسب بوده می تواند زیبایی خاصی را محیط بدهد.

انواع شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی مخنلفی وجود دارد, یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شیشه مناسب, رنگ و نوع ظاهر شیشه می باشد.این فاکتور بسته به سلیقه مشتری و و ظاهر ساختمان و همخوانی پنجره ها با نمای ساختمانی متفاوت خواهد بود.انواع شیشه رنگی عبارتند از: ساده, رنگی, رفلکس, سکوریت, لمینت, مشجر و سندبلاست

شیشه لمینت رنگی

برای استفاده از شیشه های رنگی در نما، برای بالا بردن ضریب ایمنی شیشه های رنگی را لمینت می کنند که از کاربرد شیشه های لمینت رنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه های ضد گلوله، ضد سرقت، ایمن در مقابل زلزله.
  • بانک ها، بیمارستان ها، استخرها، نورگیرها.
  • کف شیشه ای
  • شیشه های عایق صوتی
  • درب های ورودی
  • دکوراسیون داخلی
  • پنجره ساختمان های تجاری و مسکونی.

شیشه رنگی های لمینت، سه خصوصیت عایق حرارتی، پایین آوردن آلودگی صوتی و امنیت را به طور همزمان دارا هستند.در اثر برخورد های شدید به هیچ نحوی فرو نمی ریزند و چسبیده به طلق می مانند. میزان صوت عبوری از شیشه را در هر محدوده فرکانسی تا میزان مشخصی پایین می آورند.

برخی از گونه های آن از عبور تقریبی 99 درصد از اشعه خطرناک فرا بنفش نور خورشید مانع می شوند. از پایین آمدن تدریجی رنگ پارچه ها، فرش ها و مبلمان به وسیله نور خورشید جلوگیری می کند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>