اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قرقاول

پرورش و صادرات قرقاول:
پرورش و صادرات قرقاول می تواند برای افرادی که قصد ورود به دنیای تجارت را با انتخاب یک محصول بسیار پرسود داشته باشند گزینه بسیار حائز اهمیتی دارد زیرا منفعت‌های بسیاری برای صادرکننده و همچنین پرورش دهنده آن شمرده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم در مورد یک محصول صادراتی پر سود با شما صحبت کنیم، که بسیاری از افراد هنوز به این محصول فکر نکرده‌اند تا بخواهند وارد این حوزه شوند و صادرات این محصول را شروع کنند.

قرقاول

اهداف پرورش قرقاول:
امروزه در کشورمان ایران، پرنده قرقاول را به صورت عمده تولید کرده و به کشورهای دیگر صادر می کنیم.
کشوری مثل عراق، افغانستان، ارمنستان و آذربایجان هدف صادراتی پرنده قرقاول است.

در حال حاضر پرنده قرقاول با دو هدف بزرگ در دست تولید و پرورش می باشد، که یکی از بزرگ‌ترین اهداف آن خاصیت بسیار بالای گوشت این پرنده است. و به دلیل خواص آن بسیاری از مردم جهان از آن به عنوان خوراکی استفاده می کنند.

دومین هدف پرورش و تولید قرقاول، استفاده از این پرنده برای مصارف زینتی می باشد که بسیاری از مردم این پرنده را خریداری کرده و در حیات منزل یا قفس نگه داری می‌کنند.

کشور انگلستان بزرگ‌ترین و نخستین کشور در جهان است که به صورت عمده این پرنده را تولید کرده و پرورش می دهد و به کشورهای دیگر صادر می‌کند.

هدف این کشور برای پرورش و تولید قرقاول علاوه بر خاصیت مصرف گوشت آن، این است که از شکار این پرنده برای تفریح و لذت استفاده می کنند.

قرقاول

در بازار این محصول با سه گروه از افراد مواجه هستیم:
در حال حاضر گروهی هستند که این پرنده را به صورت عمده پرورش می‌دهند و یکی از دغدغه‌های آن‌ها این است که چطور از پرورش قرقاول به سودهای کلان برسند.شما می‌توانید به راحتی قرقاول را به کشورهای دیگر صادر کنید و این موضوع باعث جذب سودهای بزرگی برایتان می شود.

دسته دوم کسانی هستند که سرمایه کافی دارند ولی نمی دانند که در چه حوزه ای وارد شوند تا به درآمدهای بیشتری برسند.

سومین گروه افرادی هستند که نه علاقه ای به پرورش این پرنده و نه پولی برای سرمایه گذاری دراین حوزه دارند، بلکه فقط می خواهند این محصول را خرید و فروش کنند و به صورت عمده صادرات آن را انجام دهند.

جوجه قرقاول

مزیت پرورش قرقاول:
پرورش قرقاول مزیت های خاص خود را دارد، به فرض مثال اولین مزیت آن کاهش هزینه‌های خوراک این پرنده است، به صورتی که اگر برای این پرنده به مدت یک هفته غذا بریزیم، فقط به اندازه نیاز یک روزش را مصرف می‌کند.

این پرنده چون تغذیه مناسبی دارد به ندرت مریض می شود و این موضوع می تواند برای پرورش دهنده قرقاول یک مزیت باشد، چون تلفات کمتری دارد پس احتمال ضرر و زیان آن کمتر است.

مزیت دوم این پرنده این است که نیازی به مراقبت دائم از آن نیست و در کنار پرورش آن می توانید کار فروش آن را به راحتی انجام دهید و در بازار داخلی و صادراتی فعالیت کنید.

مزیت سوم پرورش پرنده قرقاول این است که این پرنده در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و نیازی به تهیه دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی ندارد، که این موضوع می تواند در کاهش هزینه های تولید به شما کمک کند.

گران‌ترین تخم پرندگان تخم قرقاول است، چرا که هم تقاضای بسیار زیادی دارد و هم تولید کمی از آن وجود دارد. بیشترین نژادهایی از قرقاول که در بازار موجود است قرقاول ایرانی، آمریکایی و بلژیکی است.

نژاد آمریکایی این پرنده به علت گوشتی بودن و قیمت مناسبی که دارد، مصرف خوراکی بیشتری دارد.
گوشت قرقاول یکی از کالاهای لوکس در صادرات است و ما با استفاده از مزیت‌هایی که در بنادر شمالی داریم، می توانیم این محصول را به کشور روسیه به صورت عمده صادرات کنیم.

قرقاول

صادرات این پرنده به دو صورت انجام می شود:

  • کشتاری و منجمد شده.
  • زنده.

افرادی که مایل هستند در این حوزه وارد شوند و صادرات این محصول را به دست بگیرند، می توانند از پتانسیل های این محصول به راحتی استفاده کنند و به سودهای زیادی برسند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نیما جعفرزاده:
من میخوام این سب کارو شروع کنم ولی مهارت صادرات و فروش ان را ندارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>