اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد شیشه دوجداره

ذخیره انرژی

ساختار متفاوت شیشه های دوجداره باعث می شود میزان گرمای ورودی و خروجی در فصول سال تنظیم شود و سطح استفاده از انرژی کاهش یابد. محققان طی آزمایشاتی در کشور استرالیا متوجه شدند با تبدیل پنجره های تک جداره به پنجره های دوجداره 20 درصد در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

کاهش میزان صدا در خانه

همان طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم شاید بهترین مزیتی که یک شیشه دوجداره برای شما به همراه دارد آسایش است. هیچ کس دوست ندارد در ساعت استراحتش با سردرد مواجه شود! شیشه دوجداره به طور مؤثری از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. فضای بین دو شیشه عایق صوتی بوده و صدا را جذب می کنند. طبق تحقیقات انتقال صدا در این شیشه تا 30 دسی بل کاهش می یابد.

این ویژگی به خصوص برای کسانی که نزدیک فرودگاه، اتوبان و مدارس زندگی می کنند، کسانی که همسایه پر سروصدا دارند و یا در مناطق شلوغ شهر زندگی می کنند، بسیار مفید هستند. در واقع عایق صدا بودن مانند عایق حرارت تغییری در مصرف انرژی و پول قبض شما ایجاد نمی کند. اما آرامش روحی فوق العاده ای برای شما به همراه دارد.

افزایش امنیت

شیشه دوجداره نسبت به شیشه تک جداره محکم تر است و و به سختی شکسته می شود. این ویژگی باعث افزایش امنیت خانه شده و احتمال سرقت را به طور چشم گیری کاهش می دهد.
از طرفی اکثر مدل پنجره های دوجداره با داشتن قفل هایی که در چندین نقطه تعبیه شدند، بسیار ایمن تر از پنجره های قدیمی هستند.

ارزش ملک شما افزایش می یابد

با وجود شیشه های مفید و کارآمد، ارزش ملک شما افزایش می یابد. بنابراین اگر شما قصد خرید و فروش ملک را دارید، درب و پنجره دوجداره معامله بهتری برای شما به همراه خواهد داشت. کدام یک از ما دوست داریم با خرید خانه ای نو درگیر پنجره های آهنی با شیشه های به درد نخور بشویم؟

قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل

اگر مقاله ما راجع به مقایسه انواع پنجره ها را خوانده باشید حتما راجع به پروفیل ها اطلاعات دارید. شیشه های دوجداره قابل نصب بر روی اکثر پروفیل ها، از مدل های چوبی تا آلوود و upvc را دارند. در واقع شیشه دوجداره مثل یک مکمل عمل می کند و در کنار پروفیل مناسب، یک پنجره دوجداره فوق العاده را برای شما ایجاد می کند.

مهار اشعه UV

شیشه دوجداره به خاطر ساختار خود در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و مانع انتقال آن به فضای داخلی خانه می شود.

عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف

در شیشه های دوجداره تمام تمهیدات مقاومت در برابر اشعه و رطوبت و … درنظر گرفته شده. به همین دلیل این شیشه ها در برابر شرایط جوی مقاوم هستند و ظاهرشان را حفظ می کنند.

عدم اشتعال

دمای شروع به ذوب شدن شیشه دو جداره C)°385) و بالاتر از دمای احتراق چوب C)°260) است. به علاوه این شیشه بر خلاف چوب در زمان احتراق به یک منبع آتش زا تبدیل نمی شود و توسعه و انتقال حریق را به همراه ندارد.

مقاومت در برابر زلزله

شیشه دوجداره به دلیل ساختار محکم خود در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این ویژگی برای حفظ ایمنی در برابر زلزله و خرد نشدن تکه های شیشه بسیار حائز اهمیت است.

عمر بالا و حفاظت از محیط زیست

شیشه دوجداره نسبت به مدل های معمولی عمر مفید چند برابر دارد. اما بعد از سالیان در صورت تعویض، قابلیت بازیافت چند باره در صنعت را دارد و ضایعات آن در محیط زیست اثر مخرب ایجاد نمی کند.

عدم ایجاد بخارات روی شیشه

به دلیل عدم انتقال دما و وجود مواد رطوبت گیر، اختلافات دمای داخلی و خارجی باعث ایجاد بخار روی شیشه دوجداره نمی شود. و این شیشه در هر شرایطی بهترین دید را برای شما فراهم می کند.

تنوع در طرح و رنگ

شیشه دوجداره در هر طرج و رنگ دلخواه شما، طبق سلیقه شخصی تان قابل اجرا است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>