اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گوجه فرنگی

آزاد شدن صادرات گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی از محصولاتی است که می تواند به کشورهای دیگر صادر شود این سبزی خوشمزه از اجزای مهم غذا ها بوده و این محصول به دلیل اینکه در کشور ما از مرغوبیت بالایی برخوردار است دارای صادرات بالایی است.

باید گفته شود که صادرات گوجه فرنگی در سال 99 به خصوص در ماه های اول سال بسیار زیاد بوده است.
رب گوجه فرنگی از اقلامی است که از گوجه فرنگی به دست می اید و علاوه بر صادرات گوجه فرنگی صادرات رب گوجه فرنگی نیز افزایش پیدا کرده است زیرا تا مدتی آزاد بودن صادرات تصویب شده بود.

گوجه فرنگی

صادرات گوجه فرنگی به کدام کشور ها آزاد است؟
بیشترین صادر کننده گوجه فرنگی را می توان اروپا به حساب آورد اما بعد از اروپا صادرات گوجه فرنگی مختص به آمریکای شمالی می باشد و بعد از آمریکای شمالی بیشترین صادر کننده گوجه فرنگی آسیا بوده.

گوجه فرنگی

اما اگر بخواهیم نام کشور هایی را که گوجه فرنگی صادر می کنند را ذکر کنیم باید به کشورهایی از جمله کشور های زیر اشاره کنیم:
مکزیک، هلند، اسپانیا، مراکش، کانادا، فرانسه، ایالات متحده آمریکا آذربایجان، چین، ایتالیا، لهستان، پرتغال.
صادرات میوه از ایران از جمله صادرات گوجه فرنگی که صادرات غیرنفتی به شمار می آید در چند سال قبل از پر سود ترین اقلام صادر شده می باشد اما در سال هی اخیر به دلیل وجود خشکسالی این صادرات کمرنگ تر شده است از آداب صادرات گذاشتن میوه ها در سبد های پلاستیکی می باشد که باید میوه های مرغوب را به شکلی مرتب درون سبد ها گذاشته باید گفته شود که مقدار زیادی از این سبد ها در حال صادر شدن به کشور های اطراف هستند.

گوجه فرنگی

آیا شما به دنبا راه اندازی کاری با سود خوبی هستید؟
باید گفته شود که این شغل نه تنها دارای سود قابل توجهی می باشد بلکه از تنوع بالایی نیز برخوردار بوده و شما از کار خود خسته نخواهید شد.

برای اینکه بتوانید یک صادر کنند موفق باشید باید ریسک پذیری بالایی داشته باشید همچنین زمان را به خوبی مدیریت کنید.

باید خاطر نشان کرد که گوجه فرنگی از سبزیجاتی است که باید در صادرات این محصول نهایت دقت را به عمل آورد زیرا ممکن است در عین بی دقتی تمام محصول خود را به دلیل خراب شدن از دست بدهید.
برای اینکه بتوانید در صادرات این محصول موفق باشید گوجه فرنگی هایی را انتخاب کنید که در عین زیبایی شکل خود دارای بوی بی نظیری نیز باشند.

باید بگوییم که طعم گوجه فرنگی که تازه باشد با گوجه فرنگی گلخانه متفاوت است و مهندسان کشاورزی به خوبی می توانند تشخیص بدهند و همچنین باید گفته شود که قیمت این دو محصول نیز باهم تفاوت هایی دارند اما با همه ی این موارد باز هم گوجه فرنگی گلخانه ای نیز صادر می شود.

اما اخیرا علاوه بر رب گوجه فرنگی محصولات دیگری نیز داشته مانند برگه گوجه فرنگی که جدیدا از استقبال بالایی برخوردار است.

گوجه فرنگی

ایران چقدر گوجه فرنگی صادر می کند؟
گوجه فرنگی از محصولات است که آب زیادی را به خود اختصاص م دهد و با وجود کم آبی در ایران و همچنین قیمت ناچیز این محصول برای صادرات می توان فهمید که درآمد به دست امده که سهم کشاورزان شده است بسیار ناچیز است اما از طرفی دیگر صادرات این محصول بسیار بالا می باشد که اگر به صادرات گمرک نگاه کنیم متوجه صادرات بالای گوجه فرنگی می شویم.

اما در سال 99 به دلیل وجود بیماری کووید 19 مشکلاتی برای صادرات به وجود آمد اما بازهم صادرات خوبی انجام شد.

گوجه فرنگی از محصولاتی است که دارای نوسان قیمت می باشد. گاهی دولت به دلیل اینکه بتواند از کشاورزان حمایت خودش دست به کار می شود و گوجه فرنگی را از کشاورز خریداری می کند. با وجود تمام بحث های مذکور ایران صادرات نسبتا خوبی به کشور های مختلف دارد.

گوجه فرنگی

آیا صادرات گوجه فرنگی در سال 99 آزاد است؟
گفتنی است که با توجه به موقعیت مناسب آب و هوایی در حال حاضر کشور ایران از جمله کشور هایی محسوب می شود که هرساله نیز بخش اعظمی از نیاز بازار های خارجی را علاوه بر بازار های داخلی برطرف می سازد.

صادرات گوجه فرنگی در سال 99 همچون سایر سال های گذشته بعد از برطرف کردن نیاز بازار های داخلی و همچنین گذراندن مراحل قانونی نیز امکان پذیر می باشد.

گفتنی است که در حال حاضر نیز بخش اعظمی از تولیدات مزارع گوجه فرنگی و همچنین گلخانه ها به صادرات اختصاص پیدا می کند. امروزه نیز بسیاری از صاحبان گلخانه های بزرگ نیز تولیدات مزارع گلخانه خود را به کشور های همسایه دور و نزدیک صادر می کنند.

با توجه به موضوع آزاد بودن صادرات امروزه نیز بسیاری از این محصولات به کشور های همسایه نیز صادر می گردد و در اختیار بازار های فروش آن ها قرار می گیرد. صادرات گوجه فرنگی های تولید شده امروزه نیز دغدغه بسیاری از تولید کنندگان این محصولات محسوب می شود.

امروزه نیز صادرات به بسیاری از کشور های همسایه نزدیک و همچنین کشور های همسایه دور تر نیز با توجه به امر آداب صادرات و همچنین رعایت کردن قوانین امری کاملا مجاز و قانونی می باشد. که با توجه به این موضوع نیز کشور ایران به طور تقریبی می توانیم بگوییم که در زمینه صادرات به بسیاری از کشور ها نیز آزاد می باشد.

 گوجه فرنگی های به عمل آمده در شهر ها و استان های مختلف کشور در حال حاضر نیز به بسیاری از کشور ها صادر می گردد و در زمینه تجارت قرار می گیرد که می تواند درآمد بسیار خوبی را با خود به همراه داشته باشد.

در حال حاضر صادرات گوجه فرنگی از جمله صادرات موفقی می باشد که توجه بسیاری از تاجران را به خود اختصاص داده است چرا که گوجه فرنگی نیز از جمله محصولاتی محسوب می شود که به طور معمول با بسیاری از ذائقه ها نیز سازگار می باشد که به موجب این امر بسیاری از کشور های همسایه دور نزدیک که شرایط رویش این نوع محصول را به خوبی ندارند هر ساله بخش اعظمی از نیاز بازار های خود را از طریق صادرات گوجه فرنگی از کشور ایران نیز برطرف می سازند.

لازم به ذکر است بدانید که کشور ایران با توجه به این که در موقعیت مناسب آب و هوایی قرار گرفته است امروزه نیز از جمله کشور هایی می باشد که به راحتی می تواند انواع محصولات کشاورزی را تولید و در اختیار بازار های بزرگ و کوچک شهر ها و استان های مختلف قرار بدهد.

گوجه فرنگی

در حال حاضر گوجه فرنگی نیز از جمله محصولاتی محسوب می شود که به میزان انبوه در مزارع کشاورزی و همینطور گلخانه های موجود در سطح کشور تولید می شود که با توجه به این موضوع علاوه بر بازار های داخلی به راحتی می تواند نیاز بسیاری از بازار های خارجی کشور های همسایه دور و نزدیک را برطرف سازد.

گفتنی است که امروزه صادرات گوجه فرنگی و همچنین صادرات رب گوجه فرنگی نیز دغدغه بسیاری از افراد تولید کننده این محصولات می باشد. در حال حاضر بخش اعظمی از گوجه فرنگی های تولید شده نیز در بخش صادرات قرار می گیرد و به کشور های خارجی صادر می گردد.

گوجه فرنگی خشک شده

با توجه به این امر که گوجه فرنگی‌های تولید شده در کشور نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند امروزه به راحتی توجه بسیاری از افراد وارد‌کننده این محصول را به خود جلب کرده اند که به موجب این امر به طور روز افزون به میزان صادرات گوجه فرنگی افزوده می شود.

گوجه فرنگی نیز به روش‌های مختلفی از جمله گوجه فرنگی تازه، رب گوجه فرنگی و با حتی گوجه فرنگی‌های خشک و چیپس شده به کشور‌های مختلف صادر می‌گردد که با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت که سالانه نیز بخش اعظمی از تولیدات این محصول در صف صادرات قرار می گیرد و در اختیار جامعه‌های مختلف قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>