اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنجره دوجداره چیست؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیایید که upvc چیست؟ در واقع upvc مخفف شده عبارت انگلیسی Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام می باشد. مواد ساخته شده upvc باعث شده تا در برابر تغییرات سرما و گرما ایمن باشد و تغییر شکل ندهد.

پنجره دوجداره در سال 1360 در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را ساخته و روانه بازار کنند. با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توالنستندجایگزین سایر پنجره ها شده. امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

چند سالی است که به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی نمونه جدیدی از درب و پنجره دوجداره به بازار عرضه شده که آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورده است. این پنجره ها نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند.

در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی که از پروفیل آهن ساخته شده اند و علاوه بر افزودن بار اضافی بر ساختمان، به مرور زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند، پروفیل های یو پی وی سی که اخیراً وارد بازار شده اند بسیار باکیفیت بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار هستند.

ویژگی های پنجره دو جداره

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC ساخته می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد و از ویژگی های بارز آن می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است.

در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آنها قرار گرفته از همدیگر جدا شده اند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF6 پر می شود. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آنها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پر شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>