اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره در سال 1360 در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را ساخته و روانه بازار کنند. با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توالنستندجایگزین سایر پنجره ها شده. امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

پنجره دوجداره کشویی

در این حالت، پنجره به صورت ریلی باز و بست می شود و می تواند چپ بازشو یا راست بازشو باشد. این مدل به دو نوع تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.

پنجره دوجداره دو طرف بازشو

در این حالت، پنجره هم از یک جهت به صورت لولایی و هم با دادن دستگیره به سمت بالا، از عرض بالا باز می شود. این مدل از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، چرا که در ساخت آن از یراق آلات بسیار مقاوم استفاده شده است.

پنجره دوجداره یک طرف بازشو

در این حالت، پنجره فقط از یک جهت و به صورت لولایی باز و بسته می شود.

پنجره دوجداره آکاردئونی

در این حالت، پنجره همانند آکاردئون باز و بسته می شود. در هنگام باز شدن، کلیه لنگه ها به یک سمت جمع می شوند و برروی یک لنگه ثابت در یک طرف قرار می گیرند.

پنجره دو جداره کمانی

به طور کلی می توان گفت یکی از مدرن ترین انواع پنجره های دوجداره، مدل کمانی می باشد. استفاده از این مدل می تواند چشم اندازه وسیعی از فضای رو به رو را به همراه داشته باشد.

پنجره دو جداره محوری

عموما طراحی این مدل کار سختی بوده و از این رو نسبت به سایر مدل ها کمیاب ترند. باز و بسته شدن این گونه پنجره ها بر روی یک محور قطری صورت می گیرد.

پنجره یو پی وی سی دو حالته طرح فرانسه

پنجره طرح فرانسه به گونه ای می باشد که دولنگه ان با هم باز می شود البته در موقع غیر ضروری می توان یک لنگه را ثبات و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو استفاده نمود، و بدون پروفیل بازشو یا مولین می باشد. خاصیت اصلی این نوع از پنجره ها این امکان را به شما می دهد که هم به صورت تک حالته و و دو حالته از آن استفاده کنید.

مزیت

  1. این پنجره به علت اینکه به خوبی تراش خورده باعث شده تا رتبه ++A در انرژی شده است
  2. این سیستم به طوری طراحی شده که قابلیت باز شدن همزمان پنجره را دارد
  3.  این نوع از پنجره این امکان را به شما می دهد سیستم های تک حالته و دوحالته را بر روی این بازشو اجرا کنید.

پنجره یو پی سی فولکس واگنی

در این نوع از پنجره فولکس واگن، یراق آلات خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که در سه مدل وجود دارد: 1- مدل میکانیکی 2- مدل اتوماتیک 3- مدل فول اتوماتیک تقسیم می شود. دلیل نام گذاری این نوع پنجره بخاطر شباهت بازشدن درب انها با خودرو فولکس واگن است، یعنی بازشدن این پنجره ها به صورت ریلی می باشد.

اصلی ترین مزیت این نوع از پنجره ها این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای منزل هایی که دارای فضای کوچک هستند بسیار مناسب می باشد.

مزایا

  1.  باز شدن به صورت ریلی
  2. دارای سه نوع حالت باز شدن
  3. زیبایی بسیار خاص و عایقی کاملا مناسب
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>