اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگیره

دستگیره درب از جمله وسایلی است که بدون آنکه متوجه شویم در روز بارها از آن استفاده می کنیم. از این رو انتخاب آن هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. این وسیله برخلاف اندازه کوچک خود، بسیار کاربردی بوده و در دکوراسیون داخلی به چشم می آید.

دستگیره از مواد مختلفی ساخته می شود و از نظر مدل بسیار متنوع است. این گستردگی تنوع دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته و آنها می توانند طبق سلیقه شخصی خود و نوع دکوراسیون منزل، مدل محبوب خود را خریداری نمایند.

دستگیره ها از جنس برنج، کروم، نیکل ساتن، نقره، استیل و آلیاژهای آهن ساخته می شوند که برای درب های ساختمان باید یک جنس و یک طرح را انتخاب نمائید. در حال حاضر دستگیره ها صرفاً از فلزات ساخته نمی شوند و مدل های متنوع شیشه ای نیز وارد بازار شده اند.

این ابزار نه تنها از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند، بلکه شکل ظاهری آنها نیز بی نظیر است. دستگیره های سرامیکی نیز نوع جدیدی از دستگیره هستند که ظاهر آنها با طرح چوب طراحی شده و برای درب خانه هایی که دکوراسیون سنتی دارند ایده آل می باشند.

هنگام انتخاب دستگیره درب علاوه بر شکل ظاهری باید به مواد اولیه در ساخت آن نیز دقت نمود. نکته ای که در خرید این ابزار باید مورد توجه قرار گیرد این است که دستگیره تمام درب ها باید از نظر جنس همانند باشند.

در نگاه اول دستگیره یک عضو کاربردی در درب به نظر می آید اما با توجه به جزئیات متوجه می شویم نقش این وسیله در طراحی داخلی بسیار پر رنگ است و کمی کج سلیقگی می تواند زیبایی درب و دکوراسیون خانه را در هم بشکند.

دستگیره


انواع دستگیره براساس نوع کاربری

  • دستگیره توپی

این نوع دستگیره ها قدمت زیادی دارند و برای خانه های قدیمی گزینه مناسبی محسوب می شوند. امروزه دستگیره های توپی را با شیوه ها و سبک های جدید، مدرن و زیبا می کنند تا برای خانه هایی به سبک مدرن نیز قابل استفاده باشد. این دستگیره ها در انواع مختلفی از جمله زبانه دار سنتی، زبانه دار مدرن و لبه دار موجود می باشند.

  • دستگیره اهرمی

دستگیره های اهرمی نسبت به نوع توپی رایج ترند و محبوبیت بیشتری دارند و همچنین نمونه های مدرن تری نیز محسوب می شوند. این دستگیره ها در طرح و نقش های بسیار متعدد و با رنگ بندی های زیبا در بازار وجود دارند که می توانید خریداری کنید. دستگیره های اهرمی دارای انواع مختلفی از جمله اهرمی پلاک دار و اهرمی روزت می باشند.

دستگیره

انواع دستگیره براساس جنس
جنس دستگیره از مهم ترین نکات در انتخاب دستگیره محسوب می شود. شناخت ویژگی های متریال های گوناگون باعث می شود تا بهترین جنس را برای دستگیره خانه خود انتخاب کنید.

  • دستگیره فولادی

این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده و با توجه به خواصی که دارد، در برابر خوردگی مقاوم است. عمر دستگیره های فولادی زیاد است و با توجه به این که در برابر ضربه مقاوم است، به نگهداری زیادی نیاز ندارند.

  • دستگیره برنزی

دستگیره های برنزی ظاهر بسیار زیبایی دارند و به مرور زمان درخشان تر هم می شوند که باعث می شود ظاهر آن شیک تر شود. دستگیره های درب به دلیل اینکه در طول روز مدام مورد استفاده قرار می گیرند، پر از میکروب می باشند. یکی از ویژگی های منحصربفرد دستگیره های برنزی از بین بردن 99 درصد باکتری ها از سطح دستگیره می باشد.

  • دستگیره آلومینیومی

دستگیره های آلومینیومی بسیار سبک هستند و ماندگاری بالایی نیز دارند. این دستگیره ها قابلیت رنگ آمیزی دارند و می توان به راحتی آن را رنگ کرد. همچنین آلومینیوم از جمله متریال هایی است که قابلیت بازیافت شدن و استفاده مجدد را دارد.

  • دستگیره چوبی

این دستگیره ها به همراه قاب پشت آن به طور کامل از جنس چوب می باشند و معمولا برای درب های داخلی منزل مانند درب های اتاق و یا حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شوند. از این دستگیره ها بهتر است برای درب های بیرونی استفاده نشود، زیرا استحکام خیلی بالایی ندارد و به راحتی قابل شکسته شدن می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>