اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگیره

دستگیره درب براساس شکل

  • دستگیره بیضی

دستگیره های اهرمی به شکل بیضی بوده و قاب های دستگیره دارای لبه های منحنی می باشد. همچنین در مدل توپی، شکل آن بیضی و صیقل داده شده می باشد.

  • دستگیره گوشه دار

دستگیره های مربعی و مستطیلی از انواع قاب دستگیره های گوشه دار محسوب می شوند. همچنین اهرم دستگیره نیز به شکل مستطیلی با لبه هایی موج دار می باشد.

  • دستگیره کلاسیک

در سبک کلاسیک، قاب پشت دستگیره، مستطیلی و اهرم آن منحنی شکل می باشد. همچنین این نوع دستگیره ها معمولا از جنس برنج می باشند و زیبایی و جذابیت را به طراحی درب خانه می بخشند.

  • دستگیره مینیمال

این دستگیره ها بسیار مدرن و امروزی و در عین حال ساده و زیبا می باشند که در رنگ های متفاوتی از جمله مشکی یا برنزی تولید می شوند. این نوع دستگیره قاب های بسیار کوچکی دارد و در بعضی مواقع نیز هیچ قابی در پشت آن وجود ندارد.

دستگیره

انواع دستیره براساس نوع کاربرد

  • دستگیره درب اتاق خواب

اگر به بازار فروش این محصولات مراجعه کنید با تنوعی از رنگ، طرح و مدل دستگیره مواجه خواهید شد. اصولاً دستگیره ای که برای درب اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد قابل نصب بر روی تمام درب های منزل است. این دستگیره ها در دو نوع سوئیچی و کلیدی به بازار عرضه می شوند و طرح های بی نظیر آنها دامنه انتخاب را وسیع نموده و با توجه به طرح و رنگ درب می توان دستگیره هماهنگ با آن را تهیه نمود.

  • دستگیره درب حمام و سرویس بهداشتی

دستگیره های حمام و سرویس بهداشتی به گونه ای ساخته می شوند که از داخل توسط اهرم باز و بسته می شوند، اما امکان قفل نمودن آنها از بیرون وجود ندارد. این قابلیت این امکان را برای صاحب خانه فراهم می کند که در صورت لزوم بتواند درب این مکان ها را از بیرون باز نماید. این دستگیره فقط مخصوص حمام و سرویس بهداشتی هستند و نمی توان برای مثال آن ها را برای درب اتاق خواب استفاده نمود.

  • دستگیره درب ورودی

سیستم این نوع دستگیره بدین صورت است که برای حفظ امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان، امکان باز کردن درب از بیرون وجود ندارد و تنها می توان درب را از سمت داخل باز نمود. در خرید دستگیره درب ورودی باید به باز شدن درب از چپ یا راست دقت نمود.

دستگیره ای که برای درب خارجی ساختمان نصب می شود باید از ایمنی و استحکام بالا برخوردار باشد. از این رو دستگیره مقاوم در برابر شکستگی و ضربه مناسب ترین دستگیره برای این درب ها است. دستگیره هایی که از جنس شیشه و یا سرامیک ساخته می شوند برای درب ورودی ساختمان توصیه نمی شوند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>