اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حیاط

هنگامی که می خواهید خانه خود را نوسازی کنید و یا درب های کهنه و قدیمی را تعویض نمائید، انتخاب مدل دربی که با دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد ممکن است کمی سخت به نظر برسد. از درب های سنتی پاسیو گرفته تا درب های کشویی، شما با تنوع بالایی از مدل ها رو به رو خواهید شد. همانطور که می دانید درب ها از متریال های مختلف ساخته می شوند و هر کدام با توجه به ویژگی های خود برای مکان های گوناگون مناسب هستند. در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع درب های ساختمان پرداخته شد و هر کدام به طور مجزا مورد بررسی قرار گرفتند. برای آشنایی با آن ها می توانید به نوشته انواع درب ورودی و حیاط ساختمان مراجعه کنید.

اصولاً برای درب پاسیو و حیاط خلوت از درب های آلومینیومی دو جداره استفاده می شود. تولید کنندگان مختلفی در حوزه تولید درب و پنجره مشغول به فعالیت هستند. در این نوشته می خواهیم به معرفی سه نوع درب مخصوص برای پاسیو و بالکن ساختمان بپردازیم. این درب ها جزء رایج ترین درب ها هستند که در اکثر ساختمان ها به چشم می خورند. با ما همراه باشید.

درب بای فولد
درب بای فولد ( Bi-fold) از جنس آلومینیوم باکیفیت ساخته می شود و برای تمام خانه ها قابل استفاده است. این درب ها به شکل دو تکه ساخته می شوند و هنگامی که بسته اند همانند درب های کشویی به چشم می آیند اما وقتی باز هستند یک نمای وسیع از منظره بیرون را نمایش می دهند. این درب ها را می توان طبق سلیقه و نیاز مشتری به صورت سفارشی تهیه نمود. با استفاده از این درب ها هم از زیبایی خانه خود و هم از زیبایی محیط اطراف آن لذت خواهید برد. درب های بای فولد اصولاً در ساختمان هایی که از سبک معاصر پیروی کرده اند مورد استفاده قرار می گیرند اما در بعضی مواقع در خانه های سنتی نیز دیده می شوند. به دلیل تنوع بالای این درب ها می توان از آن ها هم در خانه های نوساز و هم در خانه های قدیمی استفاده نمود. درب بای فولد همانند درب و پنجره آلومینیومی دوجداره ساخته می شود.

حیاط


درب کشویی
درب کشویی هم از نظر کاربرد و هم از نظر زیبایی گزینه ای ایده آل است. این نوع درب ها منظره ای یکپارچه در پیش چشمان شما به نمایش می گذارند و از پانل های شیشه ای بزرگ و یک تکه تشکیل شده اند. این درب ها از دو یا چند پنل شیشه ای بزرگ ساخته می شوند و با توجه به نیاز شما از دو طرف یعنی هم از سمت راست و هم از سمت چپ باز و بسته می شوند.

این درب ها همانند درب های بای فولد می توانند جایگزین یک دیوار کامل در خانه شما شوند. درب های کشویی در دو نوع تولید می شود. یک نمونه از آن ها بر روی یکدیگر حرکت کرده و نوع دیگر بر روی پنل مرکزی حرکت می کنند. بزرگ ترین سایز پنل این درب ها 3 متر ارتفاع و 2.2 متر عرض دارد و به شما اجازه می دهد تا از نور طبیعی و حداکثر منظره پشت آن بهره ببرید. حرکت پنل های درب کشویی به راحتی و بدون هیچ زحمتی انجام می شود زیرا سیستم آن ها به گونه ای طراحی شده که هیچ بار سنگین حین باز و بسته کردن آن ها احساس نخواهید کرد.

بنابراین سایز این درب ها اصلاً اهمیتی ندارد بلکه زیبایی و کارایی آن ها مهم است که به خوبی این دو مزیت برای شما تامین می شوند. طراحی درب کشویی از طراحی مینیمالیسم تبعیت می کند و به خوبی با فضای داخلی منزل سازکار می شود. امروزه اکثر درب های شیشه ای به صورت دوجداره ساخته می شوند. درب و پنجره های دوجداره نه تنها از انتقال سرما و گرما به بیرون از ساختمان جلوگیری می کنند بلکه زیبایی فوق العاده ای به فضای خانه می بخشد.

حیاط


درب فرانسوی
درب های فرانسوی به دکوراسیون خانه های سنتی نمایی مدرن می بخشند. قاب انواع درب سنتی از انعطاف پذیری کمی برخوردار است در صورتی که درب های فرانسوی به شما اجازه می دهند تا از فضای موجود با استفاده از نور طبیعی نهایت بهره را ببرید. نمایی که با استفاده از درب های فرانسوی دیده می شود همانند درب های کشویی و بای فولد نیست اما در مقایسه با درب های تک لنگه بهتر می باشد.

این درب ها دو لنگه هستند و بیشتر در خانه های سنتی که تغییر دکوراسیون داده اند دیده می شوند. این درب فضای داخل را از فضای بیرون از آن جدا می کند و برای خانه هایی که متراژ آن ها کوچک می باشد مناسب می باشند. درب های فرانسوی از نظر فریم و نوع شیشه متفاوت ساخته می شوند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>