اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قوسی

چنانچه می خواهید از ابتدا کار خود را شروع کنید، می توانید از ثابت کننده های رنگ مانند سیلر کیلر بر روی چوب سقف استفاده کنید و لمبه های سقف را قاب بندی کنید. اندازه چهارچوب درب ورودی را تعیین کنید و خطی بر روی تخته سه لایه بکشید، این خط باید به اندازه ای باشد که با درب ورودی هماهنگی داشته باشد.

بر روی تخته، دو میخ کوچک در دو طرف خطی که کشیده اید، وارد کنید. وسط خط را مشخص کنید و خطی دیگری در گوشه ی راست خط اولی بکشید. خط دومی، عمق قوس چهارچوب را مشخص می کند. خطی که کوتاه است و زاویه ی 90 درجه دارد، قوسی کم عمق ایجاد می کند در حالی که خط بلندتر انحنا را تبدیل به نیم دایره می کند.

میخ سومی را در اخر این خط اضافه کنید. لولاها را در گوشه ها نصب کنید، یک لولا در چهارچوب کناری و لولایی دیگر در چهارچوب بالایی درب نصب نمائید. با استفاده از دریل و پیج این کار را انجام دهید و لغاز درب را نصب نمائید.

این لولا ها برای نصب پوشش های درب استفاده می شوند. هنگامی که می خواهید قوس را اضافه کنید و پوشش درب جدیدی ندارید، در تمامی گوشه ها منفذ سر باز به وجود می آید. منفذهای گوشه را با درای وال بپوشانید. از پیچ برای چسباندن لایه های محافظ به گوشه ها استفاده کنید. از یک چاقو آشپزخانه می توانید برای نشانه گذاری، مرتب کردن لایه ها و زاویه دار کردن آنها استفاده کنید.

قوسی

از چاقوی تخته برای کشیدن مواد و پر کردن منافذ استفاده کنید. کار بعدی، این است که نوارهای کاغذی را در گوشه های خیس شده فشار دهید و نوارها را با چاقوی آشپزخانه نرم تر و صاف تر کنید. لایه دومی را بر روی نوار بکشید و از چاقو برای نرم کردن آن استفاده کنید.

حواستان باشد که این کار را برای تمامی گوشه ها انجام دهید و بگذارید بعد از این کار خشک شوند. از تثبیت کننده رنگی به اندازه 4/1 اینچ استفاده کنید تا قوس را بپوشاند. تثبیت کننده به آسانی با مواد ترکیب می شود و چنانچه قوس مزبور، به اندازه کافی کم عمق باشد، بدون پودر شدن مصالح می توانید این ماده را بر روی قوس فشار دهید.

یک ستون در مکانی محکم نصب کنید و آرک را در مکان مورد نظر قرار دهید. ستون دومی را به آرامی زیر قوس بیاورید و در کنار چهارچوب کناری درب قرار دهید. هر دو ستون را در مرکز زیر قوس قرار دهید و حواستان باشد که کاملا عمودی و صاف باشند.

برای اتمام کار، باید گوشه های مهره مانند چهارچوب درب را نیز اضافه کنید تا لبه های قوس مستحکم تر شوند و سپس سطح درب را با مصالح ترکیبی صاف کنید. بهترین مهره های چهارچوب برای گوشه درب، مهره هایی هستند که دارای انعطاف می باشند. این مدل مهره ها از پلاستیک ساخته شده اند و به نوعی نما تار عنکبوت دارند که این خود باعث می شود مهره ها به هر فرم و انحنایی، انعطاف داشته باشند.

قوسی

زمانی که می خواهید اتاق های منزل را بدون ساختن دیوارهای واقعی تفکیک کنید، درب های آرک دار بهترین گزینه برای این کار می باشند و شما می توانید اتاق های خود را در هر زمان با بستن این درب ها جدا کنید.

در یک خانه امروزی، دلایل بسیار مهمی برای گرایش به سمت درب های آرک دار وجود دارد. قوس در طراحی مدرن بسیار حائز اهمیت است. این طراحی بسیار لوکس بوده و نمای بسیار زیبایی دارد. همچنین شما می توانید از طراحی آرک دار که مناسب با فضای جغرافیایی هر منطقه می باشد استفاده کنید.

در حقیقت تطابق درب های آرک دار با منطقه جغرافیایی بسیار ضروری است و عملاً توجه بیننده را معطوف به محیط می کند و فرقی ندارد که استایل و دیزاین خانه به چه صورت باشد. آرک های داخلی طرحی ویژه و خاص برای خانه های مدرن هستند. این آرک ها برای دیزاین باز بسیار مناسب می باشند.

آرک، قسمت مفید خانه را تقسیم می کند در عین حال فضای معمولی را نیز از خانه می گیرد. اتاق هایی در منزل وجود دارند که از آنها استفاده خاصی صورت نمی گیرد و لازم نیست برای آن ها درب مجزا گذاشته شود، بنابراین آرک نمای زیبایی به آن ها داده و آن ها را متمایز می کند.

به فرض مثال، ترکیب آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق پذیرایی و راهرو با هم در بعضی خانه ها و با استفاده از چهارچوب درب های آرک دار می تواند فضایی مفید و بهشتی در خانه به وجود بیاورد و اتاق ها را بسیار زیبا نشان دهد. علاوه بر آن، این فضا می تواند وسعت یافته و فضاهای پرکابرد با استفاده از درب های آرک دار افزایش یافته و دیگر نیازی به استفاده از پارتیشن بندی نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>