اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تمامی اتومبیل ها دارای پنج چراغ هشدار دهنده هستند، که باید جدی گرفته شوند؛ همه چیز با اتومبیل شما در حال حرکت است که ناگهان یک چراغ هشداردهنده روی داشبورد روشن می شود.
به معنای واقعی کلمه ده ها چراغ هشدار و چراغ موتور در ماشینهای مدرن امروزی وجود دارد که هرکدام از آنها معنای خودشان را دارند.

چراغ

درحالی که براساس شرکت های سازنده اتومبیل آنها متفاوت هستند شاخص های چراغ هشدار داشبورد پنج عامل مهم هستند. چنانچه در بخش دانستنی های خودرو در نمناک توضیح داده ایم چراغ های هشدار به سه رنگ عمومی تقسیم می شوند، بیشتر این چراغ های هشدار قرمز هستند، اما مهم نیست که بدانیم چه سطحی از چراغ قرمز نیاز به توجه دارد؟

چراغ های هشدار داشبورد قرمز رنگ:
رنگی روشن است که نیاز به تعمیر و نگهداری فوری توسط مکانیک را دارد. رنگ قرمز همچنین می تواند یادآور مسافت پیموده و یااینکه سیستمی خاص مانند ترمز دستی و کیسه هوای که درگیر است، باشد.

چراغ های هشدار داشبورد زرد/نارنجی رنگ:
یک رنگ زرد یا نارنجی مانند چک کردن چراغ موتور نیاز به تعمیر و یا جایگزینی خدمات منظم دارد. یک چراغ زرد فلش به این معنی است که یک قطعه از خودرو باید سریعا بررسی شود.

چراغ های هشدار داشبورد سبز/آبی رنگ:
به طور معمول چراغ سبز و آبی به راننده، سیستمی فعال مانند چراغ جلو یا تهویه هوا را نشان می دهد.

چراغ های هشدار داشبورد ماشین چه چیزی را نشان می دهند؟
این پنج چراغ هشدار دهنده ماشین هنگامی که روشن می شوند باید به طور جدی بررسی شوند.

امپر

1:چراغ هشدار دمای موتور:
این چراغ برای توصیه به راننده است که درجه حرارت موتور از حد معمول بیشتر شده است، درحالی که اغلب می تواند نشان دهنده این باشد که وسیله نقلیه بیش از حد گرم است.

گاهی اوقات این چراغ برای نشان دادن این است که سنسور دمای موتور آسیب دیده است و یا اطلاعات دقیق را به ecu منتقل نمی کند. درمورد دیگر، به این معنی است که دمای خنک کننده خیلی زیاد است و یا موتور بیش از حد گرم شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>