اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چراغ هشدار داشبورد نشان دهنده دمای موتور

اگر این اتفاق افتاد چکار کنیم:

زمانیکه موتور بیش از حد داغ شده است می تواند باعث آسیب جدی شود، از واشر سر سیلندر ترکیده، تا آسیب رسیدن به یک قطعه داخلی! شما باید اتومبیل را به مکانی امن منتقل کنید و موتور را خاموش کنید و یا با یک یدک کش تماس بگیرید تا وسیله نقلیه را به تعمیرگاه ببرد. این کار به مکانیک سیار اجازه می دهد که خودرو را بازرسی کند تا علت روشن شدن چراغ را شناسایی کرده و تعمیرات لازم را انجام دهد.

پراغ هشدار

2- چراغ هشدار فشار روغن:
برای نگه داشتن قطعات متحرک است که به درستی روغن کاری شده اند یا خیر. موتور خودرو یک سیستم روغن کاری پیچیده دارد. این کاربه مراقبت فشار روغن توصیه شده بستگی دارد.

در بخشی دیگر از نمناک گفتیم که زمانیکه موتور رسوب دارد، روغن کثیف و آلوده است یا یک پمپ یا فیلتر روغن آسیب دیده است که می تواند موجب مشکلات فشار روغن شود. اگر فشار روغن پائین بیاید، چراغ هشدار روشن می‌شود.

وقتی اتفاق افتاد چکار کنیم:

هر زمانیکه این چراغ راهنما روشن شود، باید به طور جدی بررسی شود، به مکان امنی بروید و هرچه سریعتر اتومبیل را خاموش کنید. با یک یدک کش تماس بگیرید و خودرو را برای بازرسی حرفه ای اتومبیل به تعمیرگاه ببرید.
چراغ هشدار کم بودن فشار روغن موتور
3- چراغ هشدار شارژ کردن باتری:
این هشدار به دلیل گرمای بیش از حد یا فشار کم نیست، اما باید هرچه سریعتر بررسی شود. چراغ هشدار باطری نشان می دهد که باتری شما هنگام حرکت روی آمپر یا ولتاژ حرکت می‌کند.

آمپلی فایر برای راه اندازی ماشین لازم است، در حالی که ولت های چراغ جلو، رادیو و یا سایر لوازم جانبی هنگام حرکت روشن نمی‌شود. این چراغ هشدار همچنین می تواند خطای سیستم شارژ کننده را نشان دهد مانند اینکه آداپتور سیستم شارژ آسیب دیده است.

اگر این اتفاق افتاد چکار کنیم:

هنگامیکه این چراغ روشن می‌شود، باید بدون خاموش کردن وسیله نقلیه رانندگی کنید. اگر باتری کم است احتمال دارد که ماشین شما روشن نشود تا اینکه مسئله حل شود. پس با یک مکانیک تماس بگیرید تا چراغ اخطار را بررسی کند.

4-چراغ هشدار ترمز:
بر طبق نظر بیشتر مکانیک های حرفه ای این یکی از هشدارهایی است که 100 درصد باید فورا به آن رسیدگی کرد. در بیشتر این موارد زمانیکه چراغ هشدار ترمز روشن می‌شود، به این معنی است که ترمز دستی کشیده شده است. سعی کنید ترمز دستی را از حالت خواب در بیاورید.

اگر چنین نیست، این امکان وجود دارد که روغن ترمز درحال حرکت است و یا یک مسئله مکانیکی با ترمز وجود دارد. درحالی که اگر جایگزین کردن لنت ترمزها، روتورها و کلاپر ها انجام شده باشد، این مشکل به طور قابل توجهی کاهش میابد.

زمانیکه اتفاق افتاد چکار کنیم:

زمانیکه چراغ روشن شود، درابتدا ترمز دستی را چک کنید.80 درصد موضوع دراین زمان حل می‌شود، اگر مشکل حل نشد بایک مکانیک تماس بگیرید تا قبل روشن شدن مجدد و حرکت خودرو مشکل را بررسی کند.


معنی چراغ های هشدار دهنده پشت آمپر خودرو

5- چراغ موتور را چک کنید:
چک کردن چراغ موتور یک منبع احتمالی برای این است که ecu وسیله نقلیه یک گسل مکانیکی یاالکتریکی توسط یک سنسور سیستم موتور را کنترل می‌کند. یک رنگ زرد یا نارنجی روشن می‌شود که این مشکل می تواند از یک سنسور معیوب یا مشکل جدی از اجزای موتور باشد.

اگراین اتفاق افتاد چکار کنیم:

هرزمان که این چراغ روشن شود، باید به طور جدی بررسی شود، بایک مکانیک حرفه ای تماس بگیرید و آن را به طور کامل بازرسی کنید، چرا که وقتی این چراغ روشن شود، تعمیرات لازم را احتیاج دارد و شما نباید خودرو را تا حل شدن مشکل، حرکت دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>