اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیشه رفلکس چیست؟

مزایا شیشه رفلکس

حفظ حریم خصوصی. می توانید در طول روز با خیال راحت پرده ها را کنار بزنید. زیرا شیشه های رفلکس به دلیل خاصیت آینه ای هیچ دیدی به بیرون ندارند (شیشه های معمولی چه در روز و چه در شب هم از بیرون به داخل و هم از داخل به بیرون دید دارند).

شیشه های رفلکس به دلیل خاصیت انعکاسی که دارند بخشی از نور خورشید را بازتاب کرده و از گرم شدن زیاد هوا در تابستان جلوگیری می کنند. در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.امکان استفاده از آن ها برای کاربردهای مختلف وجود دارد.

شیشه های رفلکس نیز مانند شیشه های معمولی در انواع مختلف شیشه رفلکس تک جداره و شیشه رفلکس دوجداره ساخته می شوند.تنوع رنگی زیادی دارند و می توانید با توجه به کاربرد و سبک طراحی مورد نظرتان از هر یک از انواع شیشه های رفلکس رنگی استفاده کنید.

معایب شیشه رفلکس

شیشه های رفلکس علی رغم مزایایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند.مثلا اینکه شیشه های رفلکس بر خلاف شیشه های معمولی، در هنگام شب امکان دید از داخل به بیرون ساختمان را ندارند.

همچنین علاوه بر این هرچند که شیشه های رفلکس باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند اما در عوض به اندازه ی شیشه های معمولی نور طبیعی را از خود عبور نمی دهند و در نتیجه روشنایی کمتری را نسبت به شیشه های معمولی برای خانه ها فراهم می کنند.

البته توجه به این نکته ضروری است که میزان عبور نور در شیشه های رفلکس با توجه به رنگ شیشه و مدل آن متفاوت است. پس با توجه به مکانی که قصد استفاده از شیشه رفلکس در آن را دارید می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته: توجه داشته باشید که هر یک از معایب ذکر شده در بالا را می توان به عنوان مزیت برای شیشه های معمولی نیز به حساب آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>