اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع شیشه رفلکس


شیشه رفلکس نقره ای یا آینه ای

شیشه های رفلکس نقره ای نسبت به سایر شیشه های رفلکس از خاصیت، رفلکتیو بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل به نام شیشه های رفلکس آینه ای شناخته شده است، این نوع شیش ها برای سنگ نمای سفید انتخاب مناسبی می باشد.

شیشه رفلکس دودی

شیشه های رفلکس در سه رنگ طلایی، نقره ای، دودی بیشترین تقاضا را بین انواع رنگ ها دارند و در ضمن قیمت این سه رنگ از سایر رنگ ها بیشتر می باشد، در بین شیشه های رفلکس اشاره شده رفلکس نقره ای دارای بیشترین میزان خاصیت رفلکتیو و رفلکس دودی دارای کمترین میزان خاصیت رفلکتیو می باشد به همین دلیل برای نمای ساختمان بیشتر از رفلکس نقره ای استفاده می شود.

شیشه رفلکس دوجداره سوپر سیلور

نوعی از شیشه رفلکس می باشد که دارای مشخصه منحصر به فردی می باشد. این مشخصه سبب می گردد شیشه رفلکس دوجداره سوپرسیلور در فضاهایی با نور کم عملکرد مناسبی داشته باشد. دلیل این موضوع هدایت نور خورشید تا میزان 100 درصد به فضای داخل ساختمان می باشد.

شیشه رفلکس طلایی

برای ساختمان هایی که دارای رنگ نمای کرم و قهوه ای هستند و از پروفیل های upvc طرح چوب بکار رفته است، باید از شیشه های رفلکس طلایی استفاده کرد، در این صورت قوانین طراحی دکوراسیون نیز رعایت خواهد شد.

شیشه رفلکس دوجداره

در بسیاری از ساختمان های نوساز از شیشه های دوجداره رفلکس استفاده می کنند. به گونه ای که در نمای خارجی شیشه رفلکس قرار می گیرد و در نمای داخلی شیشه ساده قرار می گیرد. محاسبات انجام شده نشان می دهد میزان نور و گرمای عبوری از شیشه رفلکس به ترتیب برابر 61 درصد و 63 درصد می باشد.

شیشه رفلکس دوجداره برخلاف شیشه های رفلکس ساده دارای ضخامت زیادی است و معمولا در داخل پنجره های دوجداره قرار می گیرد. البته در برخی موارد می توان شیشه دوجداره را در پنجره تک جداره قرار داد.

شیشه رفلکس سکوریت

برای اجرای پنجره های دوجداره با ابعاد بزرگ بهتر است که از شیشه های رفلکس سکوریت شده استفاده کرد، چرا که در این صورت احتمال شکستن شیشه به حداقل می رسد، این نوع شیشه ها در ابعاد مختلفی تولید می شود، این نوع شیشه معمولا به عنوان شیشه پنجره های دوجداره نمای ساختمانی کاربرد دارد. مقاومت شیشه های سکوریت بسیار بیشتر از شیشه های ساده می باشد.

شیشه رفلکس طرح دار

نوعی از شیشه های دکوراتیو رنگی که ابتدا شیشه ی رفلکس در ابعاد مورد نظر برش داده شده و سپس توسط دستگاه سندبلاست طرح های مختلفی روی شیشه ایجاد می شود، این نوع شیشه ها با نام شیشه طرح دار رفلکس شناخته شده است.

شیشه رفلکس در کجا به کار می رود؟

از انواع شیشه های رفلکس با رنگ های مختلف در انواع فضاهای داخلی و خارجی می توان استفاده کرد. شیشه های دوجداره رفلکس برای نمای ساختمان، شیشه های تک جداره رفلکس برای اتاق بازجویی متهمین، شیشه رفلکس برای راهروهای ورودی ساختمان ها و …

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>