اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آپشن‌های مختلفی برای راحت‌تر کردن رانندگی و کاستن از خطرات در هنگام رانندگی وجود دارند؛ که کلید روی فرمان یکی از آنها است. با نصب این آپشن بر روی فرمان خودرو، شما می‌توانید مولتی مدیای خودرو را بدون این که دست خود را از روی فرمان بردارید؛ به وسیله کلیدهای آن کنترل کنید. با استفاده از این آپشن بدون این که نگاه خود را از روی جاده بردارید و به راحتی، می‌توانید کنترل خوبی بر روی تنظیمات گوناگون سیستم صوتی خودروی خود داشته باشید.

در این زمینه اسمارت آپشن همواره انواع مرغوب و فابریک آپشن‌های صوتی و تصویری خودرو را به مشتریان خود عرضه می‌کند؛ تا با داشتن کارایی مناسب و دوام بالا، رضایت مشتریان را جلب کند.

کنترل‌هایی که می‌توان با استفاده از کلید روی فرمان انجام داد
با استفاده از آپشن کلید روی فرمان می‌توانید کنترل خوبی بر روی سیستم مولتی مدیای خودروی خود داشته باشید. این کلید روی فرمان، دارای دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا، دکمه قطع صدا (MUTE)، دکمه رفتن به فایل صوتی و یا تصویری یا کانال رادیویی بعدی (NEXT) و دکمه رفتن به فایل و یا کانال رادیویی قبلی (PREVIOUS)، دکمه‌های + و – برای جلو و عقب رفتن در داخل فایل در حال پخش و یا برای جستجو در فرکانس‌های رادیویی برای تغییر ایستگاه رادیویی، کلید Mode برای خاموش و روشن کردن سیستم و یا تغییر ورودی سیستم مولتی مدیا مانند، رادیو، USB، CD، تلویزیون و غیره، کلید پاسخگویی به موبایل (در صورتی که گوشی هوشمند خود را به وسیله بلوتوث به سیستم مولتی مدیای خودرو متصل کرده باشید)، در برخی از انواع؛ کلید قطع مکالمه و کلید DISP برای تغییر در نمایش اطلاعات فایل در حال پخش است.

همان‌طور که دیدید با استفاده از کلید روی فرمان می‌توانید به راحتی سیستم مولتی مدیای خودرو را کنترل کنید؛ و با اتصال گوشی به این سیستم، تماس‌های دریافتی را هم پاسخ دهید. کلید روی فرمان یکی از آپشن‌هایی است که رانندگی را آسان‌تر و لذت بخش‌تر خواهد کرد.

طریقه نصب کلید روی فرمان
اینترفیس فرمان یا کلید روی فرمان را می‌توان بر روی انواع خودروها نصب کرد. متخصصان اسمارت آپشن با داشتن تجربه در نصب و ابزار مناسب به بهترین نحو این آپشن را بر روی خودروی شما نصب خواهند کرد. برای نصب این آپشن احتیاج به براکت‌هایی است که به فرمان خودرو محکم می‌شوند و کلیدهای کنترل مولتی مدیا بر روی آنها نصب می‌گردد.

این کلیدهای روی فرمان سیگنال‌های کنترلی را از طریق کابل برق انتقال می‌دهند و به سیم‌های دیگر برای انتقال این سیگنال‌ها احتیاج ندارند. برای این که کلید روی فرمان بتواند فرامین خود را از طریق سیم برق انتقال دهد، به یک برد رابط احتیاج دارد؛ که در هنگام نصب باید این برد را در جای مناسبی قرار داد تا عملکرد مطلوبی داشته باشد.

استفاده از کلید روی فرمان برای انواع خودرو
آپشن‌های مختلف در خودروهای لوکس برای راحتی راننده و سرنشینان و همچنین کم کردن خطرات و ساده کردن رانندگی بر روی خودروهای لوکس نصب می‌شوند. بر روی هر خودرویی می‌توانید آپشن‌هایی نصب کنید تا رانندگی ایمن‌تری داشته باشید و از طرف دیگر بتوانید کارهای مختلف را به راحتی انجام دهید.

مولتی مدیا در خودرو استفاده نمود. با نصب این آپشن و اتصال گوشی هوشمند خود به سیستم مولتی مدیا، دیگر نیازی نیست در زمان مکالمه تلفن خود را نزدیک گوش خود بگیرید و از بروز حوادث تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد. با استفاده از دکمه جوابگویی تلفن روی فرمان خودرو می‌توانید بدون برداشتن گوشی، مکالمه خود را انجام دهید.
کنترل صوتی روی فرمان در یک نگاه:
امروزه بدون شک خودروسازی به سمت آسان تر شدن و همچنین فعالیت کمتر رانندگان به پیش می رود. سیستم کنترل صوتی روی فرمان یکی از مجموعه پیشرفت های صورت گرفته در حوزه خودرو سازی می باشد. در سیستم کنترل صوتی روی فرمان دکمه هایی بر روی فرمان خودرو قرار دارند تا راننده راحتر و آسانتر بتواند از سیستم صوتی خودرو خود استفاده کند. با نصب و راه اندازی سیستم کنترل صوتی روی فرمان با هزینه اندک خودروی خود را به یک خودروی فول آپشن و مدرن تبدیل نمایید و لذت ببرید.

چگونگی نصب کنترل صوتی روی فرمان:
ریموت کنترل صوتی روی فرمان قابلیت نصب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارد. همچنین این سیستم قابلیت ست شدن با کلیه دستگاه های دارای ریموت کنترل و کلیه رادیو پخش های نصب شده بر روی خودرو را دارا می باشد. نصب سیستم کنترل صوتی روی فرمان بسیار آسان است. برای نصب کلیدهای کنترل صدا براکتهای مخصوصی تهیه شده است که در داخل فرمان خودرو نصب می شوند و برای ارسال سینگنال ها از سیم برق استفاده می شود، و نیاز به یک برد واسطه می باشد. این برد برای نصب بر روی مدل های مختلف پخش ploneer طراحی شده است. در صورتی که بخو اهید از این کلیدها برای سیستم های صوتی با برندهای دیگر استفاده کنید می بایست دستگاه نصب شده شما قابلیت تعریف کلیدهای فرمان در داخل را داشته باشد.

با نصب سیستم صوتی امکان کنترل موارد زیر بر روی فرمان خودروی شما میسر خواهد شد:

  • 1.شما به راحتی می توانید سیستم صدای خودروی خود را کم و یا زیاد کنید.
  • 2.به راحتی می توانید جابه جایی فایل ها و یا تراکت های صوتی را انجام دهید.
  • 3.با نصب سیستم صوتی کنترل صدا به راحتی می توانید فرکانس های رادیویی را جا به جا کنید.
  • 4.دارای کلید قطع صدا Mute
  • 5.کلید Mute برای انتخاب CD یا USB رادیو و …

با استفاده از سیستم صوتی روی فرمان زیبایی را به خودرو خود هدیه دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>