اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیسمان

نحوه ساخت لوله مانیسمان
ساخت این محصول با استفاده از روش های زیر انجام می شود.

  • سنبه کاری چرخشی
  • ریخته گری به وسیله نیروی گریز از مرکز
  • ریخته گری پاششی
  • روش نورد

روش سنبه کاری چرخشی
برای ساخت این محصول در ابتدا شمش های فولادی برش زده می شوند و در داخل کوره های قوسی شکل که سوخت آن ها به وسیله گاز تامین می شود، گرما داده می شوند. سپس با استفاده از دستگاه الانگیتور سطح آن ها را گرد کرده و به وسیله لخ پرس سوراخ می کنند.

در مرحله بعد، سنبه به داخل شمش فولادی شلیک می شود. اگر لوله تاب داشت، آن را تاب گیری کرده و صاف و یکدست می کنند. پس از آن سمبه را از داخل لوله خارج می کنند و سپس سر و ته لوله را گرفته و آن را به حالت گرد در می آورند.

مرحله بعد، کشش نام دارد که در آن لوله را تا اندازه 24 متر تحت کشش قرار می دهند. سپس با استفاده از فرآیندهای ویژه، لوله خنک شده و در اندازه دلخواه برش داده می شود. در مرحله بعد این محصول تحت آزمایش قرار می گیرد تا ضایعات آن جدا شود. سپس با استفاده از روغن مخصوص، پولیش کاری می شوند تا از خوردگی آن ها جلوگیری به عمل آید. در مرحله آخر نوبت به بسته بندی لوله ها می رسد.

زلزله

روش ریخته گری گریز از مرکز
استفاده از این روش در ساخت لوله های بدون درزی که طول کوتاه و ضخامت بالا دارند، صورت می پذیرد. در این روش ساخت لوله با استفاده از یک قالب چرخنده که با سرعت بالایی در حرکت است، انجام می شود.

در روش ریخته گری گریز از مرکز، در ابتدا فلز مذاب به داخل قالب دوار ریخته شده و با توجه به نیروی گریز از مرکز، فلز مذاب به قسمت خارجی قالب آمده و فرآیند انجماد از دیواره قالب شروع می شود.

روش ریخته گری پاششی
این روش نسبت به دو روشی که در بالا به آن ها اشاره شد، کم تر مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش مواد مذابی که از آن ها برای ساخت لوله استفاده می شود، در محفظه ای حاوی نیتروژن قرار می گیرد. قطر این میله ضخامت داخلی لوله را تعیین می کند. ضخامت دیواره لوله با کنترل میزان مواد مذاب پاششی تعیین می شود.

زلزله

روش نورد
فرآیند نورد بر اساس نوع و چگونگی حرکت قطعه و هم چنین استقرار غلطک ها به سه دسته طولی، عرضی و مایل تقسیم بندی می شود. در نورد طولی، محور غلطک ها با هم موازی اما بر محور قطعه عمود است. در این روش غلطک ها برخلاف جهت یکدیگر می چرخند.

در نورد عرضی محور غلطک ها با یکدیگر و با محور قطعه موازی است و در نورد مایل، غلطک ها با یکدیگر زاویه انحرافی می سازند. در این حالت غلطک ها در یک جهت می چرخند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>