اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دریل بتن کن در دسته ابزارهای حرفه ای در صنعت ساخت و ساز قرار دارد و از آن به منظور اجرای فرآیند تخریب و سوراخکاری استفاده می شود. استفاده از این دستگاه کار هر کسی نیست و باید از مهارت کافی برای انجام این کار برخوردار بود. در ادامه این مطلب به بیان جزئیات بیش تر در این زمینه می پردازیم.

مانیسمان

دریل بتن کن
از این دستگاه به منظور انجام فرآیند تخریب سبک و دریل کاری متریال هایی هم چون بتن، سنگ و آجر استفاده می شود. این ابزار شباهت زیادی به چکش تخریب دارد. تفاوت این دو در این است که دریل بتن کن می تواند عملیات سوراخ کاری را نیز انجام دهد اما چکش تخریب قادر به انجام این کار نیست.

این وسیله در ظرفیت های گوناگون ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت آن از پیستون استفاده می شود که نه تنها باعث بالا رفتن قدرت تخریب این دستگاه می شود بلکه می تواند به عنوان وسیله ای برای حفاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر اجزای سازنده این ابزار، می توان به سیستم مته و قلم گیر اشاره کرد که عملکردی همانند چکش تخریب دارند.

انواع دریل بتن کن
تقسیم بندی این دستگاه بر اساس وزن و نوع قلم گیر صورت گرفته و شامل موارد زیر می باشد:

بتن کن چهار شیار
ساختار این مدل به گونه ای است که می توان مته و قلم هایی به قطر 24 میلی متر را در آن قرار داد.

مانیسمان

بتن کن پنج شیار
در این مدل از مته و قلم هایی با قطری بیش از 34 میلی متر استفاده می شود. به نسبت نمونه چهار شیار این دستکاه وزن سنگین تری داشته و این توانایی را دارد که در حین اجرای عملیات تخریب ضربه های قدرتمندی به محل وارد نماید. این مدل دارای سیستم میرایی لرزش نیز می باشد که سبب دفع لرزش شده و از انتقال آن به کاربر جلوگیری می کند.

این ویژگی از ایجاد خستگی در هنگام کار با دستگاه جلوگیری به عمل می آورد. مدل پنج شیار این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وجود مته گیر، امکان استفاده از آن را در سخت ترین فرآیندهای اجرایی امکان پذیر می باشد.

از آن جایی که وزن این دستگاه عموما بیش از 5 کیلوگرم می باشد، از یک سیستم کنترل سرعت در آن استفاده شده است. این سیستم امکان چرخش مته در 5 یا 6 وضعیت را فراهم می کند.

به یاد داشته باشید در هنگام استفاده از دریل بتن کن، از وارد کردن فشار زیاد بر آن خودداری نمایید. چرا که انجام این کار به دستگاه آسیب رسانده و طول عمر آن را کاهش می دهد. هم چنین می تواند باعث کند شدن سر مته نیز شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>