اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درل بتن شکن

بهترین مدل و برندهای دریل بتن شکن
در این جا به بررسی 5 برند برتر در زمینه ساخت این ابزار و پرفروش ترین آن ها می پردازیم.

رونیکس
رونیکس نمونه ای از بهترین برندهایی است که در زمینه ساخت ابزارآلات برقی فعالیت دارد. دریل بتن شکن 5 شیار 7 کیلویی مدل 2740 نمونه ای از پر فروش ترین انواع این ابزار در این برند می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت کنترل سرعت آن اشاره کرد. منبع تغذیه این دستگاه برق بوده و قفل سوییچ ندارد.

هیوندای
هیوندای از برندهای برتر و شناخته شده در سراسر دنیا می باشد که در زمینه ساخت برخی ابزارآلات برقی نیز فعالیت می کند. مدل 4 شیار 4 کیلویی HP8027-EH از نمونه های پرفروش دریل بتنی مارک هیوندای می باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت کنترل سرعت آن اشاره کرد. هم چنین این دستگاه دارای سیستم گردش چپ و راست نیز بوده و منبع تغذیه آن نیز برق می باشد.

ماکیتا
از دیگر برندهای معتبر در زمینه ساخت ابزار آلات برقی ماکیتا می باشد. دریل بتن کن 4 شیار 3 کیلویی HR2630T از پر فروش ترین نمونه های این برند می باشد. منبع تغذیه این دستگاه برق بوده و از قابلیت کنترل سرعت برخوردار می باشد. سیستم گردش این دستگاه به شکل راست گرد و چپ گرد می باشد.

درل بتن شکن

بوش
از دیگر برندهای معتبر در این زمینه می توان به بوش اشاره کرد. مدل GBH 2-26 DRE از پرفروش ترین دریل های بتن کن این برند می باشد. منبع تغذیه این دستگاه برق بوده و از قابلیت کنترل سرعت و گردش به چپ و راست برخوردار می باشد.

توسن
در میان برندهای مختلف خارجی، توسن نمونه ای از برندهای ایرانی است که در زمینه ساخت ابزارآلات برقی و دستی فعالیت می کند. کیفیت محصولات این برند مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و طرفداران خود را دارد. مدل H8020 یکی از پرفروش ترین انواع دریل بتن کن در ایران می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت گردش به چپ و راست و دارا بودن قفل سوییچ اشاره کرد. منبع تغذیه این دستگاه برق می باشد.

درل بتن شکن

مراکز فروش دریل بتن کن در تهران
برای خرید کلیه ابزارآلات برقی از جمله این محصول در استان تهران می توانید از راسته ابزارفروشان که از میدان امام خمینی شروع و به میدان حسن آباد ختم می شود، مراجعه نمایید.

مراکز فروش دریل بتن کن در اصفهان
در استان اصفهان مراکز زیادی برای خرید ابزارآلات برقی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به خیابان کهندژ، نواب صفوی، خیابان دکتر بهشتی، حکیم نظامی و شهرک صنعتی امیر کبیر اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>