اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد شیشه ضد گلوله


برچسب ضدگلوله بر روی شیشه

شاید این سؤال برای همه پیش بیاید که شیشه های نصب شده در محل کار یا سکونت را می توان ضدضربه کرد؟پاسخ به این سؤال مثبت است.بله می توان شیشه های سکوریت موجود را با کشیدن یک برچسب ضدگلوله بر روی شیشه تا چند برابر مقاوم تر از حالت اولیه ساخت.

شیشه های سکوریت معمولی توسط ضربه ای محکم پودر شده و می شکنند اما برچسب ضدگلوله باعث می شود که شیشه سکوریت معمولی مانند شیشه های لمینیت مقاوم شود.جنس مورداستفاده برچسب ضدگلوله بر روی شیشه رزین بوده و شبیه به لایه pvb عمل می کند. برخی از مزایای برچسب های ضدضربه عبارت اند از:

  • دارای خاصیت آنتی یو وی بوده و در برابر امواج ماورالبنفش مقاوم است.
  • در برابر ضربه و حرارت مقاوم است.
  • دارای خاصیتی مشابه شیشه های لمینیت است.
  • مقرون به صرفه تر از تعویض شیشه است.

واضح است برچسب ضدگلوله بر روی شیشه نسبت به شیشه های لمینیت و ضدگلوله از کارایی کمتری برخوردار است اما به عنوان روشی کم هزینه تر و در منازل مسکونی و اماکنی که نیاز به امنیت ویژه ای ندارد مناسب است.

شیشه ضدگلوله صرافی

همان طور که توضیح داده شد شیشه های ضدگلوله شیشه هایی هستند که طی عملیات خاصی تشکیل شده و اجزای سازنده آن ها عبارت است از: چندلایه شیشه و چندلایه چسب مخصوص.

هدف از این ترکیبات ایجاد امنیت است و با نصب شیشه ضدگلوله راه را بر روی سارقان می توان بست. بنابراین مکان هایی مثل صرافی که نیازمند امنیت بالایی هستند بهتر است از شیشه ضدگلوله برای صرافی خود استفاده کنند.

شیشه ضدگلوله صرافی می تواند ضخامت های مختلفی داشته باشد، ولی هر مقدار که لایه های شیشه بالاتر برود شیشه مستحکم تر خواهد بود.

شیشه ضدگلوله طلافروشی-شیشه طلافروشی

شیشه ضدگلوله طلافروشی در برابر ضرباتی مثل ضربه پتک و حتی شلیک اسلحه مقاوم تر از سایر شیشه هاست و به راحتی شکسته نمی شود.

شیشه طلافروشی ها تماماً ضدگلوله بوده و معمولاً در ضخامت بالا تولید می شود. مهم ترین تفاوت شیشه ضدگلوله طلافروشی با شیشه ضدگلوله ماشین و انواع دیگر آن این است که در طلافروشی ها جهت وضوح دید از شیشه های کریستال باکیفیت بسیار بالا استفاده می کنند تا دید به داخل ویترین کم نشود.

ضخامت شیشه ضدگلوله طلافروشی ها باید بالا باشد تا در صورت اصابت گلوله و یا ضربه های دیگر فشار بر روی لایه های پلاستیکی پخش شود و به لایه آخر نرسد.درب و شیشه طلافروشی جهت ایجاد ایمنی و امنیت بالا هر دو باید ضد سرقت باشند.

شیشه ضدگلوله خودرو

با شنیدن واژه شیشه ضدگلوله و ضد سرقت اولین شیشه های که به ذهن بسیاری از مخاطبان می رسد شیشه ضدگلوله خودرو می باشد.

احتمالاً همه یک بار شیشه جلوی ماشین های تصادفی را دیده اید؛ شیشه ضدگلوله خودرو در اثر ضربه های شدید هم فرونریخته و آسیب جانی برای سرنشینان ندارد. شیشه ضدگلوله خودرو را شیشه طلقی هم می نامند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>