اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آبگرمکن

انتظار واقعی مشتریان چیست؟
طبق نظرسنجی انجام شده مردم از آبگرمکن انتظار دارند که برای گرم شدن آب زمان زیادی صرف نکرده و آب را به طور ناگهانی هنگام دوش گرفتن سرد ننماید. علاوه بر آن آنها می خواهند هزینه قبض کاهش یافته و مبلغ بالایی برای مصرف انرژی پرداخت نکنند. اما همیشه انتظارات مردم در خصوص آبگرمکن های بدون مخزن برآورده نمی‌شود و در استفاده از آنها با مشکل برخورد می کنند.

آبگرمکن ها با نام های تجاری مختلف وارد بازار و بعد از مدتی از دور خارج می شوند. هنگام ورود به بازار، تعداد بی شماری آبگرمکن به فروش می رسد و هنگام خارج شدن از رقابت، مشتریان خود را بدون هیچ ضمانت، پشتیبانی فنی و قطعات یدکی مایوس رها می کنند! امروزه برخی از این برندها که در گذشته مشتریان را به حال خود رها کردند مجدداً وارد بازار شده اند. آبگرمکن های بدون مخزن همیشه فروش خوبی داشته اند و این بدان معناست که مصرف کنندگان با ادعاهایی نظیر کارآیی بالاتر، صرفه جویی بیشتر و عباراتی مانند "واقعا به صرفه" و یا شاید "واقعا عالی" اغراق می کنند. این ادعاها بازار این آبگرمکن ها را بسیار داغ می کند اما بعد از خرید، صاحبان آنها متوجه می شوند که هزینه قبوض آنها نه تنها نسبت به قبل کمتر نشده بلکه با صورتحساب هایی با مبلغ بالا و مواردی مواجهه می شوند که مشمول گارانتی نمی باشند.

آبگرمکن

آبگرمکن های بدون مخزن آب را بلافاصله گرم نمی کنند
هنگام باز کردن شیر آب گرم فکر می کنید چه قدر زمان لازم است تا آب گرم شود؟ یک آبگرمکن مخزن دار آب را از قبل گرم و ذخیره می کند و به محض باز کردن آب، فورا آب گرم جریان پیدا می کند اما اگر شیر آب در یک فاصله دور از آبگرمکن قرار گرفته شده باشد مشخص نیست چه قدر زمان لازم است تا آب گرم شود. این امر در آبگرمکن های بدون مخزن متفاوت است. در پروسه گرم شدن آب یک سنسور جریان آب شروع به کار می کند. سپس فن روشن می شود و سپس آب شروع به گرم شدن می کند. بنابراین در این مورد آبگرمکن های مخزن دار گزینه بهتری می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>