اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع شیشه لمینت

شیشه فوتولمینیت

فوتولمینیت کردن شیشه به معنی لمینیت کردن یک طرح گرافیکی درون شیشه است. در اجرای این روش می توان از پارچه، طلق یا چاپ مستقیم شیشه بهره برد. در لمینیت پارچه، پارچۀ دلخواه بین دو شیشه قرار گرفته و به طور دائم لمینیت می شود.

در لمینیت با طلق، طرح مورد نظر به صورت دیجیتال روی طلق مخصوص چاپ و طلق چاپ دار بین دو شیشه، لمینیت می شود. در روش چاپ مستقیم، چاپ دیجیتال مستقیما روی شیشه انجام شده و سپس الیۀ شیشه چاپدار با یک الیۀ دیگر شیشه لمینیت می گردد.

شیشه لمینت رنگی

برای استفاده از شیشه های رنگی در نما، برای بالا بردن ضریب ایمنی شیشه های رنگی را لمینت می کنند که از کاربرد شیشه های لمینت رنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه های ضد گلوله، ضد سرقت، ایمن در مقابل زلزله.
  • بانک ها، بیمارستان ها، استخرها، نورگیرها.
  • کف شیشه ای
  • شیشه های عایق صوتی
  • درب های ورودی
  • دکوراسیون داخلی
  • پنجره ساختمان های تجاری و مسکونی.

شیشه رنگی های لمینت، سه خصوصیت عایق حرارتی، پایین آوردن آلودگی صوتی و امنیت را به طور همزمان دارا هستند.در اثر برخورد های شدید به هیچ نحوی فرو نمی ریزند و چسبیده به طلق می مانند. میزان صوت عبوری از شیشه را در هر محدوده فرکانسی تا میزان مشخصی پایین می آورند.

برخی از گونه های آن از عبور تقریبی 99 درصد از اشعه خطرناک فرا بنفش نور خورشید مانع می شوند. از پایین آمدن تدریجی رنگ پارچه ها، فرش ها و مبلمان به وسیله نور خورشید جلوگیری می کند.

برتری شیشه لمینت

در فرایند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه، میان لایه های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار وحرارت به صورت دائمی یکپارچه می گردند.مهم ترین مشخصه شیشه های لمینت الگوی شکست آنهاست. شیشه ها در اثرضربه می شکنند اما تکه های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می نماید.

شیشه لمینت نسبت به شیشه های معمولی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است.شیشه معمولی در اثرشکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد.

شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی وضعیت بهتری دارند. این شیشه ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو می ریزد.فلسفه پیدایش شیشه های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>