اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مداربسته

اهمیت واردات دوربین مداربسته در ایران
سیستم های امنیتی و به طور خاص دوربین های مدار بسته، از ابزارهایی به شمار می روند که در زندگی مدرن امروزه برای تامین امنیت بشر در همه ی ابعاد گوناگون زندگی لازم و ضروری هستند. درواقع حفظ امنیت در قبال همه ی مسائلی که مال و یا جان افراد را تهدید می کند بسیار مهم است و اهمیت این موضوع چه در مکان های مسکونی و چه در مکان های تجاری غیر قابل انکار است. اگرچه استفاده از سیستم های نظارتی قدیمی مانند استخدام نگهبان هم تاحدی موجب امنیت در فضاهای مسکونی و تجاری می شود ولی این روش به حد کافی گسترده نیست تا بتواند از تمامی محدوده ها، به نحو احسن حفاظت کند. بنابراین اهمیت نصب دوربین مدار بسته در اینجا مشخص می شود. با توجه به اینکه بخش عمده ای از دوربین های مدار بسته ی موجود در بازارهای داخلی ایران وارداتی است و فقط بخش بسیار کوچکی از این تجهیزات به طور کامل در داخل تولید و اسمبل می گردد بنابراین واردات این کالا به ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

واردات دوربین مداربسته از چین
کشور چین، بیشترین واردات دوربین مداربسته را به ایران دارد، در ادامه به 10 شرکت برتر چینی تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری اشاره خواهیم کرد.

دوربین مداربسته


واردات دوربین مدار بسته از دبی
امارات (دبی) به عنوان یکی از واسطه های مهم و همچنین بزرگ، برای واردات دوربین های مدار بسته ی سایر کشورها به ایران می باشد. نمایشگاه دوربین های مدار بسته ی پیشرفته همه ساله در دبی به صورت گستره ای برگزار می شود. دبی تمامی برندهای معروف جهانی را عرضه می کند از جمله بوش، اکسیز، یونی ویو، پاناسونیک، پلکو، هایک ویژن، داهوا و بسیاری از برند های معروف دیگر.

ترخیص دوربین مدار بسته از چین و دبی با کمک شرکت های بازرگانی
همانطور که می دانید گمرک در سال گذشته، برای دوربین مدار بسته، استاندارد اجباری را اضافه کرده است بنابراین برای ترخیص دوربین مدار بسته شما نیاز به دریافت استاندارد هستید. همچنین افزایش 4 درصدی تعرفه ی دوربین های مداربسته و رسیدن آن به 8 درصد را شاهد هستیم. باید بدانید که هزینه های حمل و ترخیص دوربین های مدار بسته به طور کیلویی حساب می شود و طبق تجارب به دست آمده جهت ترخیص دوربین های مدار بسته امکان استفاده از ارز مرجع وجود ندارد. گروه بازرگانی سپاهان همراه، در واردات دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی به شما کمک می کند. در واقع شرکت بازرگانی سپاهان همراه با دارا بودن دفتر و انبار در شهرهای شنزن و گوانجوی چین و همچنین در دبی در دریافت، حمل و ترخیص انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های DVR و تحویل آن ها به شما در ایران، آمادگی کامل دارد. با توجه به اینکه این شرکت، تجربیات گسترده ای را در زمینه ی واردات کالا از کشور چین و همچنین دبی دارد، سهولت در امر واردات و تحویل کالا در ایران را برای شما به ارمغان می آورد، تنها کافی است محصولات و کالا های مورد نظر خود در کشور چین یا دبی را به دفاتر شرکت بازرگانی سپاهان همراه بسپارید و سپس طبق درخواست اجناس خود را ظرف مدت کوتاهی به صورت هوایی و یا بار دریایی در ایران تحویل بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
وحید زارعیان:
سلام دوربین یوش میخام تحویل دبی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمدرضا رستمی:
درخواست خرید دوربین مداربسته از دبی یا چین
امیرطاهرزاده:
سلام وقت بخیر دوربین داهوا ودستگاه داهوا عمده میخوام باید بیام دبی خرید کنم یا ارسال میکنید خودتون
پاسخ زینگ:
سلام
مجوز ارتباطات و فناوری اطلاعات اگر داشته باشین می تونیم انجام بدیم

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>