اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آشنایی با شرکت های ارائه دهنده محصولات و تجهیزات نظارتی در چین

دوربین مداربسته

  • داهوا (Dahua)

در رده بندی شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته بعد از شرکت هایک ویژن، شرکت داهوا قرار می گیرد که از نظر مکان فیزیکی و نیروی کار تقریبا نصف هایک ویژن است ولی از شرکت های سهامی بورس شنزه به حساب می آید. محصولات شرکت داهوا تقریبا به طیف محصولات شرکت هایک ویژن شباهت دارد و همچنین استراتژی اصلی رقابتی آن ها عرضه محصولاتشان با قیمت مناسب است ولی با این وجود از لحاظ تکنولوژی عقب تر از شرکت یونی ویو و با فاصله کمی از شرکت هایک ویژن قرار گرفته است. دفتر مرکزی این شرکت نیز در شهر هانزو استان ژیجیانگ قرار دارد.

دوربین مداربسته

  • هایک ویژن (Hikvision)

هم اکنون بزرگ ترین تولیدکننده ی دوربین های مداربسته ی شناخته شده در دنیا هایک ویژن است که در شنزه چین قرار دارد. شرکت هایک ویژن درحال حاضر با تولید NVR، DVR، Recorder، Encoder طیف گسترده ای از محصولات و راهکارهای نظارت تصویری را ارائه می نماید و هنوز هم به سرعت درحال توسعه است. محصولات این شرکت با تخفیف های پی در پی همراه است و همین موضوع آن را به سرتیتر خبرها تبدیل کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هانزو چین واقع شده است.

دوربین مداربسته

  • کداکام (Kedacom)

همه شرکت کداکام را به عنوان تولید کننده رکوردر ویدئویی تحت شبکه و نرم افزار مدیریت سیستم نظارت تصویری می شناسند و همچنین این شرکت در گذشته سیستم های کنفرانس ویدئویی را به دنیا عرضه می کرده است. می توان گفت کسب و کار اصلی این شرکت چینی بیشتر در فضای عمومی و دولتی و دپارتمانهای علمی کشور چین است. دفتر مرکزی این شرکت در استان جیانگ سو چین است.

دوربین مداربسته

  • یونی ویو (Uniview)

یونی ویو توسط شرکت سرمایه گذاری H3C و همچنین با مشارکت شرکت های هوآوی و Com3، راه اندازی شده است و تجهیزات نظارتی ویدئویی تحت شبکه بسیار پیشرفته و راهکارهای جامع امنیت سازمانی را به دنیا ارائه داده است. این شرکت از لحاظ محصولات نظارت تصویری مدرن توانسته است مقام هشتم جهانی را کسب کند این شرکت نیز مانند داهوا و هایک ویژن در هانزو در استان ژیجیانگ واقع شده است. دفتر مرکزی این شرکت نیز در هانزو قرار دارد. همچنین بد نیست بدانید این شرکت از نظر تکنولوژی برترین شرکت چینی بحساب می آید.

دوربین مداربسته

  • لانچ دیجیتال(Launch Digital)

یکی دیگر از تولید کنندگان معروف در زمینه ی تجهیزات نظارتی ویدئویی تحت شبکه، شرکت لانچ واقع در شهر شنزه استان گواندونگ است. این شرکت به دلیل داشتن بازار امنیتی بسیار رقابتی، شروع به تغییر رویکرد و تولید سیستم های نظارتی مدیریتی هوشمند تحت شبکه کرده است. بعد از تغییر رویکرد، این شرکت سرمایه گذاری بر روی توسعه محصولات نظارت تصویری تحت شبکه را به پایان رساند.

دوربین مداربسته

  • های استریم (Histream)

شرکتِ های استریم واقع در شنزه استان گواندونگ جزو اولین شرکت های توسعه دهنده محصولات نظارت تصویری تحت شبکه بشمار می آید. این شرکت به همراه شرکت لانچ دیجیتال، از شرکت های خوب تولید کننده دوربین های مدار بسته تحت شبکه در شنزه به حساب می آیند. تکنولوژی شرکت های استریم بسیار قدرتمند است ولی با مشکلاتی در بورس مالی و مدیریت روبرو است. به طوریکه این شرکت را از سال 2013 با افت سهام روبه رو کرده است.

دوربین مداربسته

  • ژینک می (Xiongmai)

این شرکت در هانزو واقع در استان ژیجیانگ به وسیله گروهی از شرکت داهوا و همچنین با تمرکز بر تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه با تکنولوژی قدیمی ترمثل DVR و بوردهای NVR به تولید محصولاتی فوق العاده ارزان می پردازد ولی در عین حال خدمات آنها بسیار بد است. بسیاری از شرکت های تولیدکننده دوربین های مداربسته ی آنالوگ که در چین هستند بورد مورد نیاز محصولاتشان را از شرکت ژینک می خریداری می کنند.

دوربین مداربسته

  • Sysvideo

در سال 2012 برندی جدید در چین با نام Sysvideo آغاز به کار کرد. این شرکت با استفاده از تجربه نیروی ماهر و متخصص شرکت های تولید کننده محصولات تحت شبکه معروف دیگر مثل داهوا، های استریم توانسته است جایگاه ویژه ای در این حوزه به دست آورد. این شرکت دوربین های مدار بسته HD و رکوردرهای ویدئویی تحت شبکه HD به بازار ارائه می دهد و همچنین در جایگاه تولید کننده ی حرفه ای محصولات OEM خدمات گسترده ای را به مشتریان خود عرضه می‌کند. Sysvideo سرعت رشد و توسعه بالایی داشته و در کشورهایی مثل روسیه، برزیل و ایالات متحده شرکت های امنیتی بزرگ فعالیت دارد. دفتر مرکزی این شرکت نیز در شنزه استان ژیاندونگ واقع شده است.

دوربین مداربسته

  • شرکت Jovision

این شرکت که در شهر جینان واقع در استان شاندونگ قرار دارد مانند شرکت ژینک می، در زمینه ی تولید قطعات محصولات نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت دارد و در واقع رقیب اصلی ژینک می است

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>