اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلید و پریز

همانطور که می دانید در دنیای مدرن امروز، نورپردازی به عنوان یکی از فاکتورهای بسیار ضروری در طراحی داخلی شناخته شده است. زیبایی یک ساختمان زمانی نمود پیدا می کند که از زیباترین و با کیفیت ترین تجهیزات نورپردازی در آن استفاده شده باشد. کلید و پریز از جمله قطعاتی هستند که علارغم اندازه کوچک خود تأثیر چشم گیری در جذابیت دکوراسیون داخلی ایفا می کنند.

اگر به فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه انواع کلید و پریز مراجعه کنید قطعاً با برندهای بی شماری رو به رو می شوید که هر کدام محصولات خود را با کیفیت و ظاهری متفاوت تولید نموده اند. اگر با برندها آشنایی داشته باشید بسیار راحت تر می توانید نسبت به خرید کلید و پریز مورد نیاز ساختمان خود اقدام نمائید، از این رو در این نوشته قصد داریم برندی لوکس تحت عنوان فونتینی که در عرصه تولید انواع کلید، پریز و دیمر فعالیت دارد را به شما معرفی نمائیم. با ما همراه باشید.


فونتینی (Fontini) یکی از بزرگ ترین کمپانی های اسپانیایی است که در شهر بارسلونا قرار دارد. این کمپانی انواع کلید و پریز و دیمر در اشکال و مدل های متنوع تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. برند فونتینی یکی از مشهورترین برندهای دکوراتیو و فوق العاده لوکس است که برای تمام فعالان حوزه معماری و طراحی داخلی شناخته شده می باشد. تنوع محصولات این کمپانی بسیار بالاست، از این رو محصولات آن برای تمام فضاهای اداری، تجاری، مسکونی و … مناسب می باشد. انعطاف پذیری و تنوع بالای محصولات فونتینی همواره رضایت مشتریان را فراهم می آورد و طرح ها و مدل های بی نظیر آن متناسب با هر نوع سلیقه است.


گروه فونت یک گروه صنعتی است که در سال 1950 در بارسلونا شکل گرفت و فعالیت حرفه ای خود را در جهت طراحی و تولید قعطات الکتریکی دکوراتیو شروع نمود. در حال حاضر گروه صنعتی فونت به صورت بین المللی مشغول به فعالیت است و خدمات خود را در 48 کشور جهان به مشتریان عرضه می دارد. فعالان این گروه بزرگ بین المللی قطعات خود را با بالاترین کیفیت به بازار جهانی ارائه می دهد و به دلیل توجه به جزئیات و پیشرفت در کار، محصولات آن ها بسیار منحصر بفرد می باشند.

کلید و پریز


با طراحی جلا داده شده، استفاده از متریال اصلی و تأکید بر صنعت کارآمد، شرکت فونتینی به جایگاهی بسیار مهم به عنوان بهترین تولید کننده قطعات دکوراتیو با کیفیت در دنیا شناخته شده است. تمام تلاش گروه فونت بر این است تا با تولید محصولاتی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر طراحی ایده آل هستند رضایت مشتریان را جلب نموده و نیاز آن ها را رفع نماید. یک طراحی پیشرفته تنها با استفاده از متریال اصل امکان پذیر است زیرا متریال های بی کیفیت نمی توانند جنبه های زیبایی شناسی را در برگرفته و از طریق چشم و یا لمس کردن زیبایی را منتقل کنند. چوب، پرسلین، آلومینیوم، استیل، کورین، برنج و … از جمله موادی هستند که در تولید محصولات فونتینی مورد استفاده قرار می گیرند.


کمپانی فونتینی در طراحی کلید و پریزهای خود نهایت خلاقیت را به کار می برد و همین خلاقیت و نوآوری باعث شده محصولات این شرکت در سطح جهانی مطرح شوند. محصولات فونتینی پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان در خصوص متریال، سایز، رنگ، قالب و … بوده و برای تمام مکان ها و سلیقه ها ایده آل می باشند. این شرکت بر این اصل معتقد است که حتی المان های بسیار کوچک می توانند در زیبایی فضا نقش داشته باشند و علاوه بر اینکه نیاز افراد را رفع می کنند به عنوان عنصری دکوراتیو جلب توجه نمایند.

شرکت تولیدی فونتینی برای دستیابی به این هدف از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات برای ساخت کلید، پریز و دیمرهای خود استفاده می کند و تکنولوژی و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار داده است. تمام قطعات حتی کوچک ترین آن ها از طراحی بی نظیر برخوردار هستند و از نظر زیبایی منحصر بفرد می باشند. از جمله اهداف شرکت فونتینی می توان به تطبیق با نیازهای مشتری، تولید محصولات به صورت سفارشی، کنار هم قرار دادن قطعات به صورت دقیق، رفع نیاز تأسیسات مختلف، تولید قطعات با رنگ های سفارشی و ارائه طرح های تکمیلی برای یک مدل اشاره نمود.

کلید و پریز


تولید انواع کلید و پریز طبق سفارش مشتریان، به آن ها حق انتخاب می دهد تا دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنند و از حضور قطعات کوچک با زیبایی فوق العاده لذت ببرند. انواع کلید و پریز فونتینی با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی از جمله سبک مینیمالیسم و مدرن همخوانی فوق العاده ای پیدا می کنند و جلوه ای لوکس به فضا می بخشند. استفاده از پرسلین که با چوب یا فلز ترکیب شده طرح های بی شماری برای کلید و پریز فراهم می کند. کلید و پریزهای این برند باکیفیت هم به صورت توکار و هم روکار نصب می شوند و آسایش و زیبایی را به ارمغان می آورند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>