اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

MDF

رنگ کابینت ام دی اف
انتخاب رنگ مناسب کابینت یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. به این منظور فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شوند. برای مثال اندازه آشپزخانه یکی از عوامل دخیل در این فاکتور می باشد. برای آشپزخانه های کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود. چرا که در این صورت فضای آشپزخانه را بزرگ تر از آن چه که هست نمایش می دهد.

رنگ سرامیک های کف و دیوار بین کابینتی نیز از دیگر مواردی است که در انتخاب رنگ این المان تأثیر می گذارد. رنگ غالب در طراحی دکوراسیون داخلی نیز از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در این زمینه می باشد.

همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از مزیت های این مدل، تنوع طرح و رنگ آن می باشد. در این جا تصمیم داریم به معرفی محبوب ترین انواع رنگ های آن بپردازیم.

MDF

  • کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید از جمله رنگ هایی است که طرفداران زیادی دارد و انتخاب آن می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد. استفاده از این رنگ برای آشپزخانه های کوچک انتخاب بسیار مناسبی می باشد چرا که باعث بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود. اما این رنگ کابینت نیاز به تمیز کردن مداوم دارد. به همین خاطر در صورتی که انجام این کار برای شما مشکل است، بهتر است این رنگ را انتخاب نکنید.

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شده و باعث ایجاد تعادل در فضای آشپزخانه می شود. کابینت ام دی اف سفید رنگ انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های مدرن نیز می باشد.

M

  • کابینت ام دی اف خاکستری

یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار در طراحی این مدل کابینت، رنگ خاکستری می باشد. رنگ خاکستری در دسته رنگ های خنثی قرار دارد و به همین خاطر می توان از آن در کنار سایر رنگ ها نیز استفاده کرد. این رنگ برای آشپزخانه های مدرن بسیار مناسب می باشد. بنابراین اگر به دنبال انتخابی متفاوت هستید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ خاکستری کابینت ام دی اف می باشد.

MDF

کابینت ام دی اف قهوه ای

از دیگر رنگ های پرطرفدار، می توان رنگ کرم قهوه ای اشاره کرد هم چنین این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ های برای انتخاب کابینت در بین ایرانیان می باشد که زیبایی خاص خود را به همراه دارد. استفاده از این رنگ نیز زیبایی خاص خود را به همراه داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>