اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

آیا با ویژگی های کابینت ممبران آشنا هستید؟ آیا می دانید از چه فاکتورهایی در طراحی کابینت ممبران استفاده می شود؟ کابینت یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضای آشپزخانه است که حضور آن باعث می شود فضا مرتب تر به چشم بیاید. علاوه بر کارایی کابینت، ظاهر آن نیز اهمیت بالایی دارد زیرا زیبایی این عنصر حیاتی فضا را دگرگون کرده و دکوراسیونی بی نظیر ایجاد می نماید. کابینت ها در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند که یکی از زیباترین مدل ها کابینت کلاسیک است.

این مدل جزء پرطرفدارترین نمونه هایی است که تأثیر شگرفی در زیبایی فضای آشپزخانه می گذارد. جنس این کابینت از چوب بوده و بر روی درب آن طرح های مختلفی حکاکی می شود. اگر بخواهیم به یکی از پر طرفدارترین کابینت کلاسیک اشاره کنیم می توانیم طرح ممبران را نام ببریم که با طرح و رنگ متنوع خود چشم هر بیننده را خیره می کند.

در نوشته های پیشین به معرفی انواع کابینت از جمله کابینت فلزی، MDF، پی وی سی، های گلاس، پلی گلاس و چوب پرداخته شد و ویژگی های هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. هم اکنون در این نوشته قصد داریم یکی از زیباترین و گران ترین کابینت با عنوان کابینت ممبران به شما معرفی نمائیم. با ما همراه باشید.

کابینت

ویژگی های کابینت ممبران
کابینت ممبران جزء جدیدترین کابینت کلاسیک است که با طرح و نقش زیبای خود گزینه ای مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک به شمار می آید. در ساخت این مدل هم از چوب طبیعی و هم از ام دی اف استفاده می شود. چوب طبیعی از چوب درختان جنگلی به دست می آید و دارای رنگ و بافتی خاص و متفاوت است.

کابینت ممبران ام دی اف به دلیل دارا بودن روکش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نم و رطوبت دارد و به همین دلیل دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی نمی شود. همچنین این کابینت در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و طول عمر آن نیز بالا می باشد. از این رو اگر در مجاورت اجاق گاز قرار گیرد دچار آسیب نخواهد شد.

قیمت کابینت تمام چوب در مقایسه با کابینت ام دی اف بالاتر است و جلوه ای که به نمایش می گذارد بسیار جذاب تر و زیباتر می باشد. MDF نیز نوعی چوب مصنوعی است که زیبایی چوب طبیعی را ندارد اما از نظر مقاومت در برابر رطوبت، خراش، رشد حشرات، رنگ پریدگی و … ایده آل تر می باشد.

بر روی کابینت هایی که از جنس ام دی اف ساخته می شوند توسط دستگاه CNC طرح ها و نقوش متنوعی حک می گردد، سپس روکشی ضد آب از جنس PVC بر روی آن کشیده می شود. این مدل به کابینت وکیوم نیز معروف است زیرا دارای روکش ضد آب است.

کابینت ممبران علاوه بر کارایی به عنوان عنصری دکوراتیو در آشپزخانه نیز به شمار می آید زیرا امکان طراحی آن هم به صورت مدرن و هم کلاسیک وجود دارد. نمای این کابینت در مقایسه با کابینت های معمولی زیباتر و شکیل تر است و حسی زیبا از طبیعت را به بیننده منتقل می کند.

این مدل در رنگ ها و طرح های متنوع طراحی و ساخته می شود و با توجه به سلیقه افراد و نوع کفپوش آشپزخانه در رنگ های مختلف تیره تا روشن انتخاب می گردد. افراد خوش سلیقه با توجه به دکوراسیونی که مد نظر دارند می توانند رنگ دلخواه را انتخاب کنند.

رنگ های روشن فضا را پرنورتر و دلبازتر نشان می دهند اما همواره باید مراقبت تمیزی آن ها بود. در مقابل رنگ های تیره آلودگی و گرد و غبار را کمتر به نمایش می گذارند اما فضا را گرفته و تاریک نشان می دهند. در حال حاضر رنگ سفید محبوب ترین رنگ برای کابینت ممبران است و افراد بسیاری از آن استقبال می کنند.

طرح های روی کابینت ام دی اف نسبت به کابینت هایی که با چوب طبیعی ساخته می شوند کمتر است. این کابینت ها طبق سلیقه مشتری و با توجه به فضای آشپزخانه ساخته می شوند. علاوه بر آن درب کابینت را می توان به صورت شیشه ای انتخاب کرد و حالت ویترین به کابینت بخشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>