اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بزرگ ترین تولید کنندگان چوب

چین اولین کشور صادرکننده مبل در جهان

به طوری که می توان گفت اولین کشور در صادرات این صنعت را به خود اختصاص داده است.در ادامه به طور کامل به درآمد و توضیحات کشورهای صادر کننده مبلمان خواهیم پرداخت.بسیاری از کشورهای صادر کننده مبلمان، در جهان غرب واقع شده است.

استثنائات این امر عبارتند از:

چین، که در بالای فهرست قرار دارد، و ویتنام، که تنها کشور آسیایی دیگر است که جایگاه هفتم کشورهای صادر کننده مبلمان را دراین فهرست به خود اختصاص داده است.کسب و کار کشورهای صادر کننده مبلمان در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.این تقاضا حتی در بازارهای کشورهای در حال توسعه جهانی نیز رشد صعودی داشته است.

بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی همچنین تقاضای زیادی برای مبلمان نشان می دهند.در سال 2014، کشورهای صادر کننده مبلمان، در آمدی بالغ بر 244.6 میلیارد دلار را تولید کرد، که چین سهم 38 درصد این مبلغ را دارا می باشد.بسیاری از صادرکنندگان بزرگ مبلمان نیز وارد کننده های اصلی این صنعت هستند، که سطح بالای تولید مبلمان، آنها را متمایز می کند.

10- هلند

دهمین کشورهای صادرکننده مبلمان هلند است که درآمد سالیانه ای در حدود 4/2 میلیارد دلار از فروش محصولات و صادرات مبلمان کسب می کند.با وجودی که این کشور یک مرکز تولید و پرورش می باشد، هنوز هم 70 درصد از این محصولات برای تامین نیاز داخلی، وارد این کشور می شود. محصولات هلندی از اتاق خواب تا مبلمان اداری متفاوت است.

گردش مالی مبلمان در سال 2014 منفی بود، در حالی که در سه ماهه اول سال 2015، درآمد 7.2٪ آن افزایش یافت.خرده فروشی مبلمان اسکاندیناوی IKEA فروشگاه های بسیاری در این کشورهمانند بسیاری از کشورهای دنیا دارند و با توجه به رکود اقتصادی اخیر کشور، بخش مبلمان خانه های ممکن است همچنان سقوط کند.اما آمارهای مالی سال 2014 نشان می دهد که بهبودی کمی در آن سال به دست آمده و امید است به عنوان یک نشانه ای از پیشرفت های بیشتر برای کسب درآمد، تلقی گردد.

9- جمهوری چک

چک رتبه نهمین در کشورهای صادر کننده مبلمان را بهود اختصاص داده است.درآمد 2014 جمهوری چک، برای این کشور صادر کننده مبلمان به 4.4 میلیارد دلار در این سال رسیده است.برعکس، واردات مبلمان به جمهوری چک در همان سال به میزان بسیار کمتر از 22 میلیون دلار اعلام شده است.

صادرات مبلمان جمهوری چک در درجه اول به آلمان، ایتالیا و اتریش می باشد.هدف اصلی این کشور، حفظ استانداردهای بالاتر نسبت به شرکت های خارجی است.توده چوب، بزرگ ترین منبع مواد مبلمان مورد استفاده تولیدکنندگان چک است و رقابت در هزینه تولید نیز با کمترین مبلغ مواد وجود دارد.ورود اخیر این کشور به اتحادیه اروپا همچنین باعث حفظ درآمد و حتی تقویت آن شده است.

8- کانادا 

کانادا درآمد کلی 4.9 میلیارد دلار از صادرات مبلمان در سال 2014 کسب کرده است.بیشترین صادرات مبلمان در کانادا، به ایالات متحده می باشد که 93 درصد از ارزش صادرات این صنعت را به خود اختصاص داده است که عمدتا مبلمان خانگی، اداری و کابینت آشپزخانه می باشد.75 درصد از تولید کنندگان مبلمان کانادا در استان های کبک و انتاریو قرار دارند.

به تازگی، ایالات متحده یک بحران مسکن را تجربه کرده است که به نوبه خود در صنعت مبلمان کانادا تأثیر شایگانی دارد.مشکل دیگر این کشور در صادرات مبلمان، رقبای آسیایی هستند که با قیمت های پایین تر، محصولات خود را به مصرف کنندگان آمریکایی می فروشند.

7- ویتنام

ویتنام شاهد افزایش قابل توجهی در صادرات مبلمان خود به ایالات متحده بوده است.این کشور به درآمد سالانه 6.7 میلیارد دلار دست یافته است.صادرات مبلمان این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای صادر کننده مبلمان رشد چشم گیری داشته است؛

به طوری که اخیرا ایالات متحده تنها تولید مبلمان خود را به ویتنام تحویل داده است؛با این حال، حتی قبل از آن، ویتنام یک سابقه طولانی از صادرات مبلمان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشت.

استاندارد ها

استاندارد مبلمان برای اتحادیه اروپا در مقایسه با آنچه که در ایالات متحده دیده می شود، بسیار بالاتر است.این انطباق با استاندارد باعث شد تا واردکنندگان تولید کنندگان مبلمان ویتنام به ایالات متحده وارد شوند.زیرا روابط تجاری بین این دو کشوردر وضعیت مناسبی به سر می برد.در حال حاضر 15 درصداز اقتصاد خود را به تولیدکنندگان مبلمانی که بیشتر به بازار صادرات این صنعت توجه دارند، اختصاص داده است.

6- مکزیک

مکزیک قادر به صادرات مقادیر زیادی از مبلمان بوده که ارزش آن در سال 2014 به 9.7 میلیارد دلار رسیده است که ساخته شده از مواد چوبی و فلزی می باشد.مکزیک نیز در طول سال ها، واردات زیادی از ایالات متحده را برای پاسخگویی به تقاضای داخلی داشته و همچنان این کار را ادامه می دهد. صادرات مبلمان مکزیک به ایالات متحده آمریکا و کانادا در آمریکای شمالی می باشد که علاوه بر این کشور، ویتنام و چین به این بازار پیوسته اند.

5- ایالات متحده 

ایالات متحده در سال 2014 در آمد حاصل از صادرات مبلمان به 11.8 میلیارد رسیده است و همچنین در سال گذشته واردات مبلمان خود را بیشتر از چین و ویتنام در حدود 8 درصد افزایش داده است.رقم واردات به حدود 19.7 میلیارد دلار در سال 2013 تبدیل شده است و با این تعداد، ایالات متحده امروز بزرگ ترین وارد کننده مبلمان در جهان محسوب می شود.

در نتیجه، بسیاری از تولید کنندگان مبلمان خود را مجبور به تعطیل خط تولید کرده و تا مصرف کنندگان داخلی کشور از واردات مبلمان تولید کنندگان آسیایی استفاده کنند.علاوه بر این، برخی از شرکت های مبلمان آمریکایی با افتتاح کارخانجات در آسیا، حتی بیشتر از این نیز گام برداشته اند، که می تواند باعث کاهش بیشتر شغل در ایالات متحده شود.

4- لهستان 

لهستان تا به حال در بازارهای صادراتی مبلمان خود، به بالاترین میزان خود در سال 2014 به مقدار 11.9 میلیارد دلار رسیده است.صنعت مبلمان در لهستان یک مهره ی بزرگ در اقتصاد آنها به شمار می رود، که 2.1٪ از تولید ناخالص داخلی آنها را شامل می شود.آلمان وارد کننده اصلی مبلمان صادراتی لهستان است که برای خرید این محصولات مبلغی به ارزش 2.5 میلیارد یورو در سال هزینه می کند.

دیگر اهداف مهم مبلمان لهستان کشورهایی همچون فرانسه، جمهوری چک، انگلستان، هلند و سوئد می باشد.بازارهای ایالات متحده، ایتالیا و اسپانیا برای این کالاها نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است.از مکان ها و شرکت های مهم استفاده از مبلمان لهستانی می توان به مبلمان برای کاخ الیزه و میز اداری برای فروشگاه های اپل در پاریس نام برد.

3-ایتالیا 

درآمد ایتالیا که جز کشورهای صادر کننده مبلمان می باشد، افزایش یافته است.بدین ترتیب رقم آن به 14.4 میلیارد دلار در سال 2014 رسید.اثاثیه ی اضافیِ ایتالیا تنها 10 میلیارد دلار ارزش داشته است که برابر با 60 درصد ارزش های تولید کل این بخش می باشد.

فرمول موفقیت ایتالیا در ایجاد میراث دورودرازی از صنعت گران و همچنین در تحقیق و توسعه ی طرح های جدید می باشد. همین باعث افزایش صادرات مبلمان به مقدار 16.5 درصد شده است که خروجیِ تولیدیِ آن بیشتر از آلمان و فرانسه می باشد.

2-آلمان

آلمان که جز بهترین کشورهای صادر کننده مبلمان می باشد.در سال 2014 درآمد به مقدار 18.2 میلیارد دلار آمریکا داشته است.

ویژگی ها

این کشور به عنوان بزرگ ترین کشور عضو اتحادیه ی اروپا شناخته می شود.آلمان مقصد صادرات خود را تغییر داده است تا آسیا، آمریکایی شمالی و همچنین خاورمیانه را در بربگیرد.بازار قبلیِ آلمان درکشورهای اتحادیه ی اروپا بوده است که به دلیل بحران های مالیِ اخیر دارای رکود بوده است.با اینکه این بازارسهمی درحدود 63.77 درصد از صادرات مبلمان آلمان را از آن خود کرده است.

1-چین 

چین رتبه نخست کشورهای صادرکننده مبلمان را به خود اختصاص داده است.صادرات مبلمان این کشور در سال 2014 به حدود 93.4 میلیارد دلار رسید.چین به دلیل محصولات بالای دارای تقاضای بسیاری است.

ویژگی ها

قابلیت اطمینان یکی دیگر از عامل اعتماد بسیاری از مشتریان خارجی است.صنایع چوب چین نقش مهمی در رقابت چین ایفا کرده است تا در این صنعت باقی بماند.از بهترین تولیدکننده های مبلمان چینی می توان به Yihua، Kuka Home اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
خادم محمدی:
سلام خسته نباشید خدمت عوامل این سایت بنده حدود ۱۴ الی ۱۵ سال تجربه کاری در صنایع چوبی مبلمان دارم که از جمله به نجاری خیاطی و رویه کوبی مبل مهارت کامل و تا حدود طراحی هم انجام میدم چطوری میتونم از شرکت های مبلمان در کانادا دعوت نامه دریافت کنم آیا امکان پذیر هست خیر اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>