اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت های هایگلاس رنگ بندی متنوعی دارند. انتخاب رنگ این نوع کابینت ها می تواند مطابق با سلیقه شما باشد و می توانید از هرکدام از رنگ های مورد علاقه خود در طراحی این کابینت ها استفاده کنید.

یکی از رنگ های مورد علاقه افراد در خرید کابینت هایگلاس، رنگ سفید می باشد اما اگر حس می کنید که فضا شما سرد و بی روح می شود، می توانید از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی و یا کرم و قهوه ای استفاده کنید که اصولا نما شیکی را در آشپزخانه به وجود می آورد.

هایگلاس سفید مشکی می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد و باعث جذابیت منحصربفردی در فضا آشپزخانه شوند. مزیت درب های یک رنگ این است که در صورتی که از آن خسته شدید، می توانید به راحتی با تعویض درب های آن، طرح جدیدی را به وجود آورید.

کابینت

  • کابینت هایگلاس سفید

کابینت هایگلاس سفید فضا آشپزخانه را تمیز و دلباز نشان می دهند و به دلیل انعکاس نور نقش مهمی در روشن شدن فضا ایفا می کند. هر چند نگهداری و مراقبت از کابینت سفید دغدغه برخی افراد است اما نمی توان اهمیت آن را در آشپزخانه های مدرن امروزی نادیده گرفت.

سفید رنگی بسیار ساده است که در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد. این ویژگی، رنگ سفید را به بهترین رنگ برای فضاهایی از جمله آشپزخانه تبدیل می نماید. با انتخاب رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه مدرن می توان سادگی و پاکیزگی را در آشپزخانه به نمایش گذاشت، هر چند بازسازی و جایگزینی کابینت سفید هزینه بردار و زمان بر می باشد اما تأثیر بسزایی که بر فضا می گذارد، انکارناپذیر است.

سادگی کابینت هایگلاس سفید باعث می شود ظاهر آن همواره به روز و جدید باشد، حتی اگر سال ها از ساخت آن بگذرد. این کابینت ها با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه از سنتی گرفته تا مدرن هخوانی پیدا می کنند، از این رو کابینت سفید بهترین گزینه برای آشپزخانه های مختلف با دیزاین متفاوت می باشد.

تطبیق پذیری کابینت سفید با آشپزخانه های مختلف باعث شده به راحتی بتوان به آن اکسسوری های مختلف اضافه نمود و از حداکثر فضاهای آن استفاده کرد. برای ایجاد تغییر و تحول در آشپزخانه ای که دارای کابینت های گلاس سفید است می توان دستگیره های آن را تعویض نمود.

همچنین با انتخاب رنگ های ملایم مانند صورتی یا آبی برای سایر المان هایی که کنار کابینت قرار می گیرند، می توان زیبایی فوق العاده ای به آشپزخانه بخشید. از این رو هنگامی که از کابینت سفید در آشپزخانه استفاده می شود باید در انتخاب پالت رنگی فضا نهایت دقت به کار برده شود. رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ سفید خنثی سازگار باشند.

همانطور که کابینت سفید هایگلاس مزایا بسیاری در بر دارد، دارای معایبی نیز می باشد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. رنگ بیش از حد سفید به جای اینکه فضا را تمیز و تازه نشان دهد، حسی سرد و عاری از هر نوع احساس به فضا می بخشد.

به منظور جلوگیری از ایجاد حس سردی و یکنواختی، سعی کنید رنگ یا بافت به فضا بیفزائید. رنگ سفید کابینت را با رنگ کانتر یا دیوارپوش بین کابینتی ترکیب کنید. حتی می توانید کابینت های بالایی را با رنگ تیره تر و کابینت پایینی را به رنگ سفید انتخاب نمائید.

کابینت

  • کابینت هایگلاس مشکی

معمولا از رنگ مشکی به عنوان رنگ مکمل در کابینت های سفید و یا رنگی استفاده می شود. مشکی رنگ مدرنی محسوب می شود و ترکیب رنگش با سایر المان های رنگ روشن در آشپزخانه می تواند فضایی کلاسیک و مدرن را به وجود آورد.

کابینت

  • کابینت هایگلاس قهوه ای

رنگ های قهوه ای نمای چوبی زیبایی دارند و می توان با تلفیق دو تم مختلف این رنگ، طرحی طبیعی را به وجود آورد. همچنین می توان رنگ قهوه ای را با رنگ سبز به خوبی تلفیق کرد و با استفاده از تعدادی گلدان و گیاهان سبز، تعادل رنگ را در این محیط به وجود آورد.

کابینت

  • کابینت هایگلاس سبز

رنگ سبز از جمله رنگ هایی است که قابلیت استفاده در هر فضایی را ندارد، زیرا رنگی خاص محسوب می شود و طرفداران خاص خود را نیز دارد. علاوه بر آن، باید به گونه ای از این رنگ استفاده شود تا با دیگر وسایل آشپزخانه نیز هماهنگ شود. معمولا این رنگ کابینت را با المان های زرد رنگ تلفیق و هماهنگ می کنند.

کابینت

  • کابینت هایگلاس قرمز

رنگ قرمز نیز از جمله رنگ های مدرن محسوب می شود که امروزه به طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز راه یافته است. نکته قابل توجه این است که در انتخاب این رنگ باید بسیار دقت کنید تا در نهایت از نتیجه راضی باشید. اگر آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است می توانید از رنگ قرمز استفاده کنید، زیرا این رنگ فضا را کوچک نشان می دهد.

کابینت

  • کابینت هایگلاس طوسی

طوسی نیز مانند سفید از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود که با رنگ های ملایمی چون زرد، بنفش، نارنجی، سفید و آبی ترکیب می شود. باید دقت کرد که اگر رنگ طوسی به تنهایی استفاده شود، ایجاد فضایی بی روح را به ارمغان می آورد.

کابینت

  • کابینت هایگلاس آبی

آبی جزو رنگ های بسیار پرطرفدار و کلاسیک محسوب می شود که استفاده از آن در هر نقطه از خانه می تواند باعث آرامش افراد شود. این رنگ بیشتر برای اتاق خواب بکار می رود اما امروزه با ورود به طراحی آشپزخانه، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. ترکیب آبی و طوسی جزو محبوب ترین رنگ ها در دیزاین این قسمت از خانه محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>