اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت هایگلاس نمونه ای مقاوم در میان انواع کابینت ها می باشد که از چوب ام دی اف ساخته شده و روکش پلاستیکی و براقی دارد. وجه تمایز این کابینت با نمونه ام دی اف، روکش براق آن یا همان هایگلاس بودن آن می باشد. حال سوال این جاست که چرا کابینت هایگلاس؟

اگر از یک طراح داخلی بخواهید کابینت آشپزخانه شما را طراحی کند مسلماً متریال های مختلفی برای ساخت آن به شما پیشنهاد می دهد از جمله فلز، MDF، ملامینه، هایگلاس، چوب و شیشه که هر کدام مزایا منحصر بفرد خود را دارند و جلوه ای متفاوت ایجاد می نمایند.

همانطور که در نوشته های پیشین به معرفی انواع کابینت و روکش های آن ها پرداخته شد، کابینت MDF با تنوع بالایی از روکش به بازار عرضه می شود که در بین آن ها روکش هایگلاس محبوب تر است. این کابینت ظاهری متفاوت دارد و چشم هر ببینده را خیره می کند. در طراحی آشپزخانه های امروزی هایگلاس اولین گزینه و مناسب ترین مدل است که مورد پسند همگان قرار می گیرد.

در ساخت این کاور از روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک می باشد، استفاده شده است. نکته مهمی که در انتخاب این مدل کابینت باید مورد توجه قرار گیرد، میزان موجی است که بر اثر انعکاس نور به سطح آن ایجاد می شود. هرچه این میزان موج کم تر باشد، نشان دهنده کیفیت بالاتر مغزی به کار رفته در ساخت آن می باشد. در نتیجه این کابینت از کیفیت بالاتری برخوردار است.

کابینت

نگهداری از کابینت هایگلاس

  • همان طور که گفته شد این کابینت سطحی صاف، یکدست، براق و شیشه مانند دارد، از این رو اثر انگشت و خط و خش به راحتی بر روی آن نمایان می شود. تا حد ممکن باید از برخورد اجسام نوک تیز به سطح آن جلوگیری شود.
  • لازم به ذکر است رنگ های روشن این متریال برای افرادی که نسبت به جای انگشت حساسیت دارند انتخابی مناسب می باشند. کابینت هایگلاس در برابر ذرات گرد و غبار و آلودگی بسیار مقاوم است و در صورتی که لایه ای از آلودگی بر روی آن بنشیند به راحتی می توان آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد.
  • در بیش تر موارد افراد از زرد شدن مدل سفید رنگ این کابینت گلایه دارند. یکی از عواملی که باعث ایجاد رنگ زرد در این کابینت می شود، تابش نور خورشید به مدت طولانی می باشد. بنابراین در صورتی که کابینت ساعات زیادی در معرض نور خورشید قرار دارد، بهتر است حتما برای پنجره آشپزخانه از پرده استفاده کنید.
  • یکی دیگر از عواملی که می تواند در زرد شدن رنگ کابینت ها تأثیرگذار باشد، دیر تمیز کردن آن ها می باشد. از آن جایی که در آشپزخانه ذرات چربی بسیاری وجود دارد، با نشستن بر روی درب کابینت می تواند در طولانی مدت باعث زرد شدن رنگ آن شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>