اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

همان طور که می دانید چوب انواع مختلفی دارد و انتخاب نمونه ای مناسب از آن ها برای ساخت کابینت نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. چوب درخت بلوط، کاج، افرا، درخت گیلاس و درخت گردو از جمله چوب هایی هستند که می توان در ساخت کابینت از آن ها استفاده کرد.

کابینت

  • چوب درخت بلوط

از مزیت های استفاده از چوب درخت بلوط برای ساخت کابینت می توان به دوام و طول عمر بالای آن ها اشاره کرد. این چوب از ظاهر زیبایی برخورداربوده و در رنگ های مختلف مانند سفید و قرمز قابل دسترسی می باشد. از آن جایی که لمینت به عنوان یک فرآیند مصنوعی شباهت زیادی به این چوب دارد، بسیاری افراد ترجیح می دهند از این چوب با توجه به هزینه بالای آن استفاده نکنند.

کابینت

  • چوب درخت کاج

اگر به دنبال خرید کابینت چوبی با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما انتخاب نمونه ای است که از چوب درخت کاج در آن استفاده شده باشد. اما به یاد داشته باشید که این چوب نرم بوده و به راحتی خم می شود و دارای گره های زیادی می باشد. از این رو به نگهداری زیادی احتیاج دارد.

کابینت

  • چوب درخت افرا

چوب درخت افرا از مقاومت بالایی برخورداربوده و دارای زیبایی طبیعی و فوق العاده ای است.

کابینت

  • چوب درخت گیلاس

چوب درخت گیلاس از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردار بوده و زیبایی خاصی دارد. این چوب طول عمر و دوام بالایی دارد. این چوب نمونه ای از گران قیمت ترین انواع چوب به شمار می رود.

کابینت

  • چوب درخت گردو

چوب درخت گردو ویژگی هایی مشابهی با درخت گیلاس دارد. چوب درخت گردو از رنگ های متنوعی برخوردار بوده و انتخاب آن باید مطابق با سایر المان ها صورت گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>