اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

آیا تعویض کابینت برای شما هزینه بردار است و به فکر ایجاد تغییر در آن و آشپزخانه خانه خود هستید؟ برچسب کابینت ارزان ترین راهکاری است که می توان به این منظور از آن استفاده کرد. ما هر آن چه که لازم است در این مورد بدانید به همراه جدیدترین مدل های برچسب را در این مطلب برای شما فراهم کرده ایم.

کابینت به عنوان یکی از المان های اساسی در هر آشپزخانه ای باید از ظاهر خوبی برخوردار باشد. چرا که تأثیرگذاری فراوانی در زیبایی آشپزخانه دارد. اما شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از گذشت چند سال، آسیب هایی به کابینت وارد شده باشد و از آن جایی که تعویض کلی آن می تواند هزینه زیادی در بر داشته باشد، به فکر بازسازی آن افتاده باشید. حتی ممکن است پس از گذشت مدتی از کابینت های خود خسته شده و به فکر تغییر آن افتاده باشید.

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن نسبت به بازسازی و ایجاد تغییر در ظاهر کابینت اقدام کرد، به کارگیری برچسب هایی است که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مطلب به بیان جزئیات بیش تر در این زمینه می پردازیم. با ما همراه باشید.

کابینت

برچسب کابینت چیست؟
همان گونه که گفته شد، یکی از ارزان ترین روش ها برای بازسازی نمای ظاهری کابینت و ایجاد تغییر ظاهری آن استفاده از برچسب های کابینت می باشد. این برچسب ها در شکل و طرح های گوناگون موجود بوده و شبیه به کاغذ دیواری می باشند. استفاده از این برچسب ها بر روی کابینت هایی از جنس های مختلف مانند ام دی اف، کابینت های فلزی و غیره امکان پذیر می باشد.


برخی از این برچسب ها قابل شستشو بوده اما برخی دیگر غیر قابل شستشو می باشند. اگرچه قیمت نمونه قابل شستشو بیش تر از انواع دیگر می باشد، اما از آن جایی که در فضای آشپزخانه چربی وجود دارد بهتر است از نمونه قابل شستشو استفاده نمایید تا در هنگام نیاز به راحتی آن ها را تمیز کنید.

تنوع این محصول به قدری بالاست که دست شما را برای انتخاب باز نگه می دارد. برای مثال اگر از کابینت های فلزی آشپزخانه خود خسته شده اید، می توانید با استفاده از برچسب های طرح چوب نمای کابینت آشپزخانه را به طور کامل تغییر دهید.

استفاده از مدل های طرح چوب این برچسب ها می تواند باعث القای گرما به فضای آشپزخانه شود. هم چنین این مدل برای سبک های مختلف آشپزخانه مناسب بوده و می تواند باعث ایجاد نمایی زیبا شود.

کابینت

از دیگر نمونه های برچسب کابینت که طرفداران زیادی هم دارد، برچسب های براق هستند که با نام هایپرگلاس شناخته می شوند. استفاده از این مدا می تواند نمایی مانند کابینت های های گلاس ایجاد نماید.

استفاده از برچسب کابینت می تواند گزینه ای مناسب تر نسبت به رنگ آمیزی آن باشد. استفاده از برچسب های کابینت بسیار آسان تر از رنگ آمیزی آن می باشد. استفاده از این متریال می تواند مزایا و معایبی داشته باشد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

کابینت

نکات پایانی
با توجه به آن چه که گفته شد، استفاده از برچسب کابینت یکی از ارزان ترین راهکارهایی است که با استفاده از آن می توان نسبت به تغییر دکوراسیون آشپزخانه اقدام کرد. بنابراین اگر بودجه لازم برای تعویض کابینت ندارید، همین حالا دست به کار شوید و با استفاده از این المان ظاهری نو به آشپزخانه خود ببخشید. به یاد داشته باشید که از این برچسب ها نه تنها برای کابینت بلکه برای سطوح دیگر مانند کانتر، دیوار بین کابینتی و انواع میز نیز می توان استفاده کرد. این کار باعث صرفه جویی بسیاری در تهیه وسایل مختلف می شود و به راحتی می توان آن را با دیگر المان های دکوراسیون داخلی ست کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>