اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاربرد چوب ملچ



کاربرد چوب ملچ

چوب ملچ به دلیل زیبایی و موج پیچیده ای که در رگه ها و دانه بندی چوب دارد مصاف گوناگونی دارد. از استفاده برای معرق و ساخت تخته نرد و صفحه میز شطرنج گرفته تا ساخت درب و چهارچوب های قیمتی و بزرگ این چوب مصرف دارد.

در نهایت این چوب به دلیل خواص بی نظیری که دارد در اکثر سازه های چوبی استفاده می شود. مثل صندلی چوبی , ساخت میز , ساخت منبر , ساخت درب و پنجره چوب ملچ و غیره

تکنیک بوک مچینگ

همواره استاد نجار در کنار ابعاد و اندازه روکشها به زیبایی و جذابیت خاص آن توجه دارد و به جای چوب خوش نقش، روکش را جایگزین می کند. مثلا از نراد برای زیر کار و از روکش ون یا گردو برای پوشش استفاده می کند و با چینش روکشها در رنگها، شکلها و ابعاد مختلف، کاری زیبا را تولید می کند.

تکنیک چینش جناقی روکش

چینش روکش به صورت جناغی در کنار هم یکی از روشهای رایج در هنرهای چوبی است. برخی اساتید از الوارهای چوبی به جای روکش در تکنیک بوک مچینگ استفاده می کنند.

بوک مچینگ Book Maching چیست

استاد کار با قرار دادن روکشها با رگه های یکسان و به صورت قرینه و با دقت بالا طرحی بسیار جذاب را خلق می کند و گاهی با یک چینش درست تصویری از یک انسان یا حیوان به دست می آید.

با این تکنیک می توانید آثار دراماتیک خلق کنید و از آ لذت ببرید.شرکت رولز رویس در دیزاین داشبورد ماشین خود از این تکنیک استفاده می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>