اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت با روکش هایگلاس بهتر است یا سایر روکش ها؟ این سوالی است که اکثر افرادی که می خواهند کابینت بخرند از تولیدکنندگان و فروشندگان می پرسند. اما به راستی کدام روکش برای کابینت بهتر است؟ کدام کابینت از قیمت مناسب تری برخوردار است؟ از نظر ظاهری چه کابینتی با سبک های امروزی همخوانی بیشتری دارد؟

برای رسیدن به پاسخ سوالات خود پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. ما در این نوشته قصد داریم به بررسی مقایسه ای بین انواع کابینت ها بپردازیم، پس با همراه باشید.

کابینت

کابینت های گلاس
کابینت های گلاس از جنس MDF ساخته می شود و با روکشی براق و پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس سطح آن را پوشانده است. این روکش زیبایی منحصر به فرد و ظاهری شیشه مانند و براق ایجاد می کند. سطح هایگلاس براق است و نور را منعکس می کند.

این مدل کابینت برای آشپزخانه هایی که نور کافی ندارند، بسیار مناسب است. رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است و شما با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید رنگ دلخواه را انتخاب نمائید. دقت کنید که رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن خراشیدگی و آلودگی را بیشتر نشان می دهند.

بزرگ ترین عیب روکش گلاس نمایان شدن خط و خش بر روی آن است، به همین دلیل باید از برخورد اجسام نوک تیز مانند چاقو به آن جلوگیری کرد. از هایگلاس نباید به عنوان صفحه کابینت یا کانتر استفاده نمود، زیرا مقاومت این متریال در برابر ضربه و خراشیدگی پایین است.

کابینت

نکات پایانی
به طور قطع نمی توان گفت کدام کابینت بهتر از سایرین است. همانطور که در بالا نیز خواندید، هرکدام معایب و مزایا مخصوص به خود را دارند. حال باید ببینید که معیار شما برای انتخاب کابینت چیست و کدام یک از این معیارها الویت دارند. کیفیت متریال برای شما مهم است یا قیمت مناسب؟ استحکام و مقاومت کابینت را ترجیح می دهید یا زیبایی ظاهری و تطابق با دکوراسیون برای شما اهمیت دارد؟

اگر قیمت مناسب برای شما اهمیت دارد، کابینت ام دی اف و فلزی مناسب می باشد. اگر سبکی مدرن را در آشپزخانه بکار برده اید، پیشنهاد ما به شما کابینت هایگلاس یا پلی گلاس می باشد. امروزه کابینت های ممبران از جمله گران قیمت ترین انواع کابینت محسوب می شوند که در سبک کلاسیک کاربرد دارند و زیبایی منحصربفردی را به دکوراسیون داخلی شما می بخشند. اگر محدودیت بودجه ندارید، خرید کابینت ممبران را به شما پیشنهاد می کنیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>