اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

درب کابینت لمینت

یکی از قسمت های کابینت که نقش مهمی در زیبایی و طول عمر آن ایفا می کند، درب است. درب کابینت اگر از متریالی مناسب و مقاوم مانند لمینت ساخته شود با گذشت زمان دچار آسیب دیدگی نشده و از عمر آن کاسته نخواهد شد.

لمینت متریالی متشکل از رزین اشباع شده و لایه های کاغذی است که بر روی تخته چوب هایی مانند ام دی اف قرار می گیرد. یک لایه نازک از این ماده ترکیبی بر روی سطح خارجی درب کابینت کشیده می شود و مقاومت آن را تضمین می نماید.

بافت این درب ها ممکن است مات، براق یا دانه ای باشد. درب کابینت لمینت در دو نوع لمینت بسیار فشرده و لمینت با فشردگی پایین ساخته می شود. درب هایی که از لمینت بسیار فشرده ساخته می شوند کیفیت بالایی دارند، مقاومت آن ها بیشتر و از نظر قیمتی گران تر می باشند.

در مقابل درب هایی که از لمینت با فشردگی پایین تولید می شوند مقاومت کمی دارند، تنوع رنگ آن ها نیز کمتر بوده و از نظر قیمت ارزان تر هستند. با بیان این مقدمه به بررسی جزئیات بیشتر در مورد این محصول می پردازیم. با ما همراه باشید.

کابینت

نکات مهم در هنگام خرید کابینت های لمینت
در هنگام خرید کابینت باید به دنبال مدلی مطابق با دکوراسیون آشپزخانه باشید تا هارمونی زیبایی با دیگر وسایل آشپزخانه ایجاد شود.
یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، گارانتی داشتن محصول می باشد. سعی کنید از مراکز متعبر، این محصول را خریداری کنید.
در مورد حمل و نصب کابینت ها اطلاعات لازم کسب کنید و به دنبال یک نصاب حرفه ای و کاربلد باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>