اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

  • از لحاظ متریال

آکریلیک روکشی مانند لاک الکل و غیر سمی می باشد و جلوه ای براق و شیشه ای دارد که نور را بازتاب می کند و سطح کابینت را صیقلی و زیبا نشان می دهد. در حالی که لمینت از ترکیب مواد مصنوعی مختلف از جمله لایه های نازک کاغذی و پلاستیک های رزین، تحت فشار زیاد ساخته شده است و بر روی لایه آخر یا همان لمینت، طرح و رنگ یا شکل موردنظر چاپ می شود.

  • از لحاظ زیبایی

کابینت آکریلیک انتخابی بسیار مناسب برای آشپزخانه های مدرن محسوب می شود و قابلیت بزرگ جلوه دادن فضا را دارد. در مقابل اگرچه لمینت در مدل های براق نیز وجود دارد اما براق بودن آن به حد آکریلیک نمی رسد.

  • از لحاظ تنوع طرح و رنگ

روکش آکریلیک در رنگ های مختلف و متنوعی وجود دارد. اما با این حال، روکش های لمینت طیف گسترده تری از طرح و نقش را به خود اختصاص داده اند و بافت های بسیار متنوع تری دارند.

کابینت

  • از لحاظ نگهداری

تمیز کردن کابینت های آکریلیک باید به طور منظم انجام بگیرد زیرا به راحتی آلودگی و اثر انگشت بر روی آن به جا می ماند. اما روکش های لمینت به دلیل اینکه مات هستند آلودگی و اثر انگشت را به ندرت نشان می دهند و راحت تر نیز تمیز می شوند.

  • از لحاظ قیمت

قیمت کابینت های آکریلیک نسبت به کابینت لمینت بیشتر است. کابینت های لمینت با هزینه های کمتر و طرح و نقش های بیشتر، می توانند گزینه ای مناسب برای افرادی با بودجه محدود باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>