اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چوب گردو چیست؟


چوب گردو 

چوب گردو چوبی ریز بافت به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای تا قهوه ای تیره و دارای نقوش زیبا و نسبتا بادوام است. این چوب نیمه سنگین و نیمه سخت بوده و در مقابل فشار، خمش و کشش مقاوم است.
و در عین سادگی با ترکیب های متضاد رنگی و قدرتمندی خود، امکان توصیف جریان حیات را در محیط داخلی شما به جریان می اندازد.

چنانچه خواهان حضور مداوم و ماندگار ساختار های طبیعی و بکر در محیط خود هستند، چوب گردو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. زیبابی بافت، تأکید بر بافت متراکم چوب و وجود رگه های مستقیم با رنگ های متمایز از جمله ویژگی هایی است که در تولید پارکت های چوبی گردو سولووود به چشم می آید.

با توجه به آنچه در خصوص تأثیرات روانشناختی این گونه چوبی ذکر شد، اطمینان داشته باشید که با اجرا کردن این نوع چوب در محیط خود، ویژگی های منحصر به فرد آن را دریافت خواهید کرد.راه رسیدن به خلق فضایی با معانی جدید و جدایی از تکرارهای گذشته، ایجاد کردن عرصه هایی با مفاهیم و ادراک های نو ظهور است.

در کنار نحوه نقش پردازی ها و طرح های نوین پیش روی طراحان، انتخاب کفپوش با کیفیتی که ماهیت محیط شما را تحت تأثیر قرار دهد، ازجمله عوامل موثری است که می تواند در این مسیر همراه شما باشد. پارکت چوب طبیعی به عنوان سالم ترین کفپوش جهان از نظر سلامت و قابلیت برگشت به طبیعت به شما این امکان را خواهد داد تا کیفیت فضای پیش روی خود را تغییر دهید.

رنگ، نقش و زیبایی پارکت های چوب طبیعی به خصوص در گونه گردو به اندازه ای است که تمامی زیبایی را که شما از یک کفپوش چوبی انتظار دارید، به شما عرضه خواهد کرد. در زمان راه رفتن به روی پارکت های چوبی گونه گردو احساس همبستگی با محیط زیست در شما تشدید خواهد شد.

حضور بافت ریز گونه گردو و همگن بودن رنگ آن در نوع ترکیب بندی دکوراسیون داخلی فضای شما تأثیرگذار خواهد بود به طوری که شما می توانید به کمک آن به جزییات موثر در محیط خود بیشتر توجه کنید تا محیط خود را به ایده آل ها نزدیک تر کنید.

با توجه به اینکه کیفیت یک مبل کلاسیک به نوع چوب وکلاف کار بستگی دارد,بنابراین باید در انتخاب مبل کلاسیک دقت بیشتری به نوع چوب بکار رفته در اسکلت یا کلاف کار داشته باشید.زیرا اگر مبل کلاسیک شما از کلافی بی کیفیت ساخته شده باشد به مرورزمان مبل شما به صدا افتاده وباعث نارضایتی شما از خریدتان می شود.

از آنجایی که درمبلمان کلاسیک قسمت اصلی و بدنه کار از چوب تهیه می شود کیفیت چوب به کار رفته بسیار مهم واساسی می باشد.چوبی که در اسکلت یک مبل به کار می رود اکثرا چوب درخت گردوست زیرا چوب محکمی است وحشرات چوب خوار کمتر آن را می خورند,زیرا گردو چوب تلخی دارد.

تراز بودن سطح اسکلت چوبی مبل هم بسیار مهم است.زیرا از به صدا افتادن مبل کلاسیک شما جلوگیری می کند.به طور کلی برای ساخت یک مبل کلاسیک از چندین نوع چوب از جمله:چوب گردو، چوب راش، چوب روسی، چوب افرا، چوب ماهاگونی یا آکاژو، چوب توسکا، ملچ، آبنوس و…استفاده می شود.

اکثر تولیدکنندگان مبل در ایران از انواع چوب های نامبرده شده در تولید مبلمان کلاسیک استفاده می کنند.اکثر این تولید کنندگان از چوبهای داخلی استفاده می کنند.البته به تازگی بسیاری از وارد کنندگان چوب، چوب های راش را از مرز آذربایجان وارد ایران کرده ودر اختیار تولیدکنندگان بازار مبل قرار داده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>