اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

امروزه کابینت کلاسیک محبوبیت زیادی در بین مردم دنیا پیدا کرده، زیرا حسی از دوران گذشته و صمیمیت را با خود به همراه دارد. جادار بودن یکی از ویژگی های منحصر بفرد کابینت کلاسیک است. این کابینت ها عمق زیادی دارند و به همین دلیل می توان ظروف و ابزارهای آشپزخانه را به راحتی در آنها جا داد.

این نوع کابینت نه تنها جنبه تزئینی دارد، بلکه اگر در ساخت آن حداکثر استفاده از فضا صورت گیرد، نقش مهمی در بهینه سازی فضای آشپزخانه ایفا می کند. در این نوشته قصد داریم به بررسی کابینت کلاسیک و ویژگی های آن بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

رنگ بندی کابینت های کلاسیک
کابینت های کلاسیک اصولاً با رنگ های تیره رنگ آمیزی می شوند و با استفاده از لامپ های تزئینی و لوسترهای زیبا می توان فضا آشپزخانه را نورپردازی نموده و زیبایی این کابینت ها را به نمایش گذاشت.

در گذشته از رنگ قهوه ای برای ساخت کابینت کلاسیک استفاده می شد، اما در حال حاضر با توجه به تنوع بالا در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، محدودیتی در استفاده از رنگ ها وجود ندارد.

یکی از این رنگ ها سفید است که باعث می شود فضا آشپزخانه بزرگ تر، روشن تر و تمیزتر به نظر بیاید. اگر علاقمند به داشتن فضایی لوکس و رسمی در آشپزخانه هستید توصیه می شود رنگ چوب گردو را برای رنگ کابینت ها انتخاب کنید.

کابینت

نکات طراحی و ساخت کابینت کلاسیک

  • محل قرارگیری هود باید از دید افراد پنهان باشد.
  • استفاده از درب های جکی در این کابینت ها مجاز نیست.
  • دستگیره های کابینت کلاسیک باید کلاسیک و زیبا باشند. دستگیره های ساده، نما این کابینت را زیبا نشان نمی دهند. از سرستون های مناسب در کنار کانتر و هود استفاده شود.
  • کانتری که بر روی کابینت قرار می گیرد از جنس کورین یا کوارتز است.
  • قرینگی در طراحی این کابینت ها به چشم می خورد.
  • به منظور زیباتر نشان دادن کابینت کلاسیک بهتر است از کمد و ویترین های بلند استفاده شود.

نحوه حکاکی بر روی درب کابینت
با وارد شدن دستگاه CNC به صنعت ام دی اف و چوب تحول عظیمی در این حوزه به وجود آمد. طرز کار این دستگاه به این صورت است که در ابتدا الگوی مورد نظر به وسیله یک نرم افزار سه بعدی شبیه سازی می شود، سپس الگوی طراحی شده با استفاده از نرم افزارهایی به نام رادونیکس یا آرت کم به دستگاه منتقل می شود. در نهایت دستگاه سی ان سی توسط فرز ها و تیغه های برش طرح را بر روی ام دی اف یا چوب حکاکی می کند.

کابینت

نحوه روکش کاری کابینت
بعد از اتمام مرحله حکاکی، سطح کابینت را از خرده چوب پاک کرده و با پیسوله روی آن چسب می ریزند. اگر بر روی سطح مورد نظر گرد و غبار نشسته و روی آن چسب زده شود کیفیت کار افت پیدا می کند. سپس قطعه مورد نظر را در دستگاه پرس وکیوم قرار می دهند تا دستگاه روکش را با حرارت و ایجاد خلاء بر سطح بچسباند.

از جمله عواملی که بر کیفیت قطعات اثر می گذارد، شامل نوع چسب مصرفی، نحوه حکاکی دستگاه CNC، تنظیمات دستگاه پرس وکیوم و محیط کار می باشند. به جای روکش نمودن درب کابینت با دستگاه پرس وکیوم می توان درب ها را رنگ کرد. رنگ این مزیت را دارد که اگر با گذشت زمان دچار آسیب شد، امکان ترمیم آن وجود خواهد داشت. علاوه بر آن مشکلات مربوط به روکش مانند جدا شدن را در پی ندارد.

کابینت نئوکلاسیک
نئو کلاسیک از جمله طرح های محبوب در سبک کلاسیک می باشد. بسیاری از افراد به ترکیب نقش های کلاسیک و مدرن علاقه زیادی دارند. کابینت های نئوکلاسیک می تواند انتخابی خاص و زیبا برای این افراد باشد، چرا که هم ظرافت طرح های کلاسیک را دارد و هم از سادگی طرح های مدرن برخوردار می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>