اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت مدرن دارای سطحی براق با لبه های صاف است و از متریال هایی نظیر پلی گلاس، پی وی سی، چوب و هایگلاس در ساخت آن استفاده می شود، اما کابینت کلاسیک یک کابینت تمام چوب است.

تمیز نمودن کابینت مدرن به راحتی و با استفاده از یک دستمال تمیز و مرطوب انجام می شود، اما تمیز کردن کابینت کلاسیک به دلیل حکاکی های روی آن کمی مشکل است. سادگی و بی آلایشی از بارزترین خصوصیات کابینت های مدرن است. این کابینت ها در رنگ های متفاوت ساخته می شوند و با انواع سلیقه ها همخوانی دارد.

در مقابل کابینت کلاسیک تداعی کننده سبک روستیک است و از رایج ترین رنگ هایی که در طراحی آن استفاه می شوند می توان به رنگ سفید و قهوه ای اشاره نمود. کابینت مدرن مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده و اسیدی دارد و در برابر نم و رطوبت پوسته پوسته نمی شود، اما کابینت تمام چوب در صورت جذب آب و رطوبت متورم شده و پوسته می کند و در مقابل مواد اسیدی مقاومت ناچیزی دارد.

طول عمر کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک بالاتر است. علاوه بر آن کابینت های کلاسیک نیاز به نگهداری و مراقبت دارند اما کابینت های مدرن به دلیل کیفیت بالا و ضد آب بودن نیاز چندانی به این کار ندارند.

کابینت کلاسیک سفید
استفاده از رنگ سفید در ساخت کابینت های کلاسیک باعث بزرگ تر نما دادن فضا آشپزخانه می شود. امروزه استفاده از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

رعایت اصل قرینه، منبت کاری روی سرستون ها و تاج های ابزار خورده از جمله ویژگی های کابینت کلاسیک محسوب می شوند. رنگ سفید نسبت به سایر رنگ ها از زیبایی بیشتری برخوردار است، زیرا دکوراسیون آشپزخانه را تمیزتر نشان می دهد. کابینت سفید با دستگیره های طلایی رنگ و کنده کاری های زیبا، نمایی چشمگیر به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.

کابینت

کابینت کلاسیک رومی
نوع حکاکی روی کابینت های رومی با کابینت های معمولی متفاوت است. در ساخت کابینت های کلاسیک رومی، از طراحی ستون های بناهای رومی الهام گرفته می شود. نما کلی این کابینت ها تداعی کننده ی معماری به سبک رومی است. مردم روم باستان علاقه خاصی به تزئین سرستون ها و قصرها داشتند، به همین دلیل مدل کابینت رومی تداعی کننده تمدن و فرهنگ ایتالیا قدیم است.

طرحی که برای ساخت کابینت رومی استفاده می شود، از یک سبک کلاسیک متفاوت الهام گرفته شده است. دستگیره های این نوع کابینت اغلب به رنگ نقره ای یا طلایی و به شکل سلطنتی و کمی برجسته می باشد. سرستون های کابینت کلاسیک رومی ابزار خورده و حکاکی شده اند، بنابراین به محض ورود به آشپزخانه نما قصرهای رومی در ذهن تداعی می شود.

کابینت رومی طرحی لوکس و منحصر بفرد دارد و انتخابی ایده آل برای آشپزخانه هایی که با سبک کلاسیک طراحی می شوند در نظر گرفته شده است. این مدل کابینت به آشپزخانه روح و جان می بخشد و فضای آن را باشکوه تر و جذاب تر نشان می دهد.

رنگ کابینت های رومی اصولاً از بین رنگ های سرد انتخاب می شود. از جمله این رنگ ها، رنگ سفید است که حسی از پاکیزگی را به فضا آشپزخانه منتقل می کند. کابینت سفید مناسب آشپزخانه کوچک است، زیرا فضا آن را بزرگ و روشن نشان می دهد.

در طراحی کابینت های لوکس رومی از سنگ گرانیت برای کانتر آشپزخانه و از شیشه برای درب کابینت های بالایی استفاده می شود. کابینت مدل رومی به دیزاین آشپزخانه های سنتی جلوه ای گرم و صمیمی می بخشد. برای نورپردازی و دکوراتیو نمودن آشپزخانه هایی که کابینت آن ها به سبک رومی طراحی شده است، از چراغ های آویزان زیبا استفاده می شود.

کابینت

کابینت کلاسیک ممبران
امروزه کابینت ممبران به یکی از محبوب ترین کابینت آشپزخانه تبدیل شده و در واقع جدیدترین نسل کابینت کلاسیک می باشد. این نوع کابینت با نام های دیگر نظیر پرس وکیوم، کابینت کلاسیک، کابینت انزو و کابینت سه بعدی نیز شناخته می شود.

برخلاف نمونه های دیگر کابینت کلاسیک که حکاکی روی آنها با دست انجام می شود، حکاکی بر روی کابینت ممبران توسط دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت می گیرد. بعد از حکاکی بر روی درب این کابینت ها، آن ها را با دستگاه پرس وکیوم روکش می کنند. به همین دلیل استفاده از این نوع کابینت ها در مقایسه با دیگر کابینت های کلاسیک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>