اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

کابینت معمولی

کابینت معمولی به صورت پیش ساخته وجود دارد و ابعاد آن استاندارد است. آماده سازی و نصب آن ظرف چند روز انجام می شود و نیاز به مدت زمان طولانی ندارد. مدل و ابعاد آن نیز محدود است و مشتری فقط می تواند از بین مدل ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کند.

کابینت نیمه سفارشی

کابینت نیمه سفارشی به صورت پیش ساخته نیست، بلکه بعد از سفارش در کارگاه ساخته می شود. قیمت آن نسبت به نوع عمومی بالاتر است؛ زیرا سلیقه مشتریان در انتخاب آن نقش دارد. زمان ساخت و آماده سازی کابینت های نیمه سفارشی طولانی تر از مدل های معمولی است.

کابینت سفارشی

کابینت سفارشی بنا به درخواست مشتری در هر طرح، رنگ و جنسی ساخته می شود. یکی از مزیت های آن پر کردن قسمت هایی از آشپزخانه با ابعاد نامتعارف و کج است. مدل های معمولی این قابلیت را ندارند و فقط برای قسمت های صاف و استاندارد در آشپزخانه تعبیه می شوند.

قیمت نوع سفارشی نسبت به دیگر مدل ها گران تر می باشد. البته قیمت تمام شده آن بسته به نوع متریال و طرح کار شده در ساخت آنها دارد. اگر می خواهید برای آشپزخانه خود طرحی خاص داشته باشید و دکوراسیونی شیک و ایده آل در آن پیاده کنید، بهتر است کابینت آشپزخانه خود را طبق سلیقه خود طراحی نموده و از فضا آشپزخانه استفاده بهینه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>