اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کابینت

تمیز کردن کابینت چوبی
کابینت از جمله المان هایی است که که مدام در معرض ذرات چربی ناشی از پخت و پز و یا گرد و غبار قرار دارد. این ذرات به مرور زمان بر سطوح مانده و تمیز کردن آن ها سخت می شود. اما اگر آن را به صورت مدام تمیز کنید همواره براق و عاری از آلودگی خواهد بود.

به منظور پاک کردن آلودگی از سطح آن می توانید از محلول رقیق سرکه سفید و آب یا مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید. این محلول ها به رنگ کابینت آسیب نمی زنند و ظاهر زیبای آن را خدشه دار نمی کنند.

تمیز کردن کابینت های گلاس
این مدل به نسبت سایر مدل ها در برابر جذب گرد و غبار مقاوم تر است، اما اثر انگشت بر روی آن جا می گذارد. اگر جلوه تمیز و براق آشپزخانه برای شما حائز اهمیت است، بهتر است کابینت های گلاس سفید نقره ای سفارش دهید؛ زیرا رنگ های روشن اثر انگشت را کمتر نشان می دهند و تمیز کردن آن ها به راحتی با یک دستمال نیمه مرطوب انجام می شود.

کابینت

تمیز کردن کابینت PVC
این مدل نوعی کابینت آنتی باکتریال است و به ندرت آلودگی را به خود جذب می کند، اما به منظور پاک کردن گرد و غبار از روی آن می توان از دستمال مرطوب استفاده نمود.

تمیز کردن کابینت فلزی
اثر انگشت به راحتی بر روی استیل به جا می ماند و برای تمیز کردن آن باید از دستمال مرطوب استفاده نمود. همچنین اسپری های چند منظوره و یا محلول های تمیز کننده سطوح فلزی می توانند سطح کابینت شما را تمیز و براق کنند.

کابینت

نکات مهم در نگهداری از کابینت ام دی اف

  • بهترین زمان تمیز کردن آن سریعاً پس از آلوده شدن است. قبل از جذب آلودگی بهتر است آن را تمیز کنید.
  • گاهی اوقات به دلیل کمبود رطوبت هوا، سطح کابینت ممکن است ترک بردارد، از این رو از واکس یا اسپری برای پوشش سطح استفاده کنید. پوشش های محافظ طول عمر MDF را افزایش می دهند.
  • هر چند انواع مدل های این محصول از مقاومت لازم در برابر نم و رطوبت برخوردار هستند اما باز هم در صورت ریختن آب بر روی آن ها باید با دستمال آن را پاک نمود. با این کار، عمر آنها طولانی تر خواهد شد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>